Strona 1 z 2
Motocykl z francji i 78kw

:
16 marca 2009, 13:49
autor: Miki1000rr
Kupiłem cbr1000rr z 2005 roku i w papierach mam 78kw. Sprawdzałem i nie mam zwężek za przepustnicami. Nie mam możliwości rozpędzić się żeby sprawdzić czy rzeczywiście jest tyle mocy ale jako, że rozkładam go do malowania to mógłbym go "oddławić"... Czy robiono blokady na module czy raczej nie?? Szukałem informacji na ten temat i nie było 100% odpowiedzi, tak samo jak z "exupem", bo nie mam podłączonej tej przepustnicy w wydechu a ciężko znaleźć konkretną odpowiedz..

:
16 marca 2009, 19:46
autor: Kecajm69
Podobno wszystkie motocykle w Francji które mają powyżej 100 KM są przydławiane ale to tylko słyszałem nie wiem ile w tym prawdy i to robią też na module.

:
16 marca 2009, 20:33
autor: crazyduck
Witam moj kolega sciaga moto z Francji i praktycznie kazdy byl dlawiony,teraz przestawil sie na UK

Wiec zapewnie masz dlawoiny na module wloz inny modol sprawdz i wszytsko bedzie jasne.pozdrawiam

:
16 marca 2009, 21:50
autor: tomogt
wszystko co made in france-jest dlawione do stu koni jesli posiada wiecejw seri--wyjatkiem jest chyba tylko nowy fajer zdlawiony do 108 koni heh-a i tak co sie tam dzieje na drogach i ulicach to masacra :shock: --jezdzilem tam troszke --oczy wkolo glowy to zamalo -wszedzie biki i skutery i rowery---w CENZURA tego az jak w ulu :twisted:

:
16 marca 2009, 21:54
autor: beti
tomogt pisze:wyjatkiem jest chyba tylko nowy fajer zdlawiony do 108 koni heh
biedny biedny Franuś, to nieludzkie :cry:

:
16 marca 2009, 23:43
autor: Luki213
Tak tak droga beti, widzisz sama ze fajerki tez kastruja...

i konikow tylko 100 zostawiaja, ale za to jakich konikow- ogiwrow!!!
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 10:44 pm ]*ogierow

:
17 marca 2009, 00:09
autor: cziken929
Motocykle z francji to często miny i jeśli nie mają blokad mechanicznych takich jak np "pip di emision" (zwężki w króćcach ssących) to moto jest zablokowane w sterowniku. Trzeba czytać dokumenty i omijać kastrole bez wmawiania sobie, że blokady się ściągnie...czasem się to nie opłaci


:
17 marca 2009, 08:04
autor: JUNIORlu
Moj fajerek jest tez z francji, ale chodzi jak mazenie. nic po sciagnieciu nie bylo robione zeby go oddlawic. fart czy tam juz sie ktos tym zaja?

:
17 marca 2009, 08:46
autor: Miki1000rr
Narazie widze tylko samo gdybanie... Co drugi motocykl w polsce jest przywieziony z francji i jakoś nie są zdławione... Sam miałem kilka... Chciałbym dostać informacje od kogoś, kto jest pewien gdzie są blokady bo metodą prób i błędów nie ma sensu tego robić...

:
17 marca 2009, 11:06
autor: synek
może sprawdź oznaczenia na module, wrzuć na google i popatrz co wyjdzie. jeśli jest blokowany modułem to pewnie ma jakies inne oznaczenie i gdzies w necie ktoś o tym napisał. ja tak sprawdziłem swój modół żeby wiedzieć czy napewno ameryka.

:
17 marca 2009, 14:00
autor: Miki1000rr
Już tego szukałem... U mnie jest "38770-mel-622 8435-102537" a po lewej stronie duża litera "F".. Nie znalazlem nic z takim numerem w necie.. Zastanawiam się też czy wystarczyłoby wymienic sam moduł na amerykański czy trzeba całą instalacje zmienić.. I jak ustawić tą przepustniczke w wydechu bo ja mam takie same kolory jak Ty we wtyczce diagnostycznej?

:
17 marca 2009, 14:20
autor: synek
sam modół powinien pasować od amerykańca tylko lambady trzeba wypiąć. problem będzie ze znalezieniem takiego modułu. ewentualnie wersje europejską ale to już trzeba brać z kluczykami i korkiem do zbiornika. może lepiej by było zaopatrzyć się w Power Commandera?? co do tej złączki to dobrze wiedzieć że nie tylko u siebie mam rozmieszczone przewody w taki sposób. na dniach chyba odważe się i zrobie zworkę zielonego z brązowym. w/g schematu obydwa idą bezpośrednio do ECU. zastanawiam się tylko po co są dwa pozostałe przewody?? w instrukcji nie ma nic na temat ich wykorzystania.