Strona 1 z 1

Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 16 sierpnia 2018, 03:29
autor: PekuDublin
Witam Panowie i Panie ktoś może dokładnie powiedzieć jak to jest z tym swapem? Znalazłem kilka wątków i nie wiem co myśleć bo dwie osoby mówią ze maja taki swap u siebie i jest Ok, kolejna osoba pisze ze nie ma pełnej mocy i chyba trzeba tez komputer zmienić na "b", inne dwie osoby mówią ze za dużo roboty z komputerem, ze nawet wtyczki i gniaZdka są inne i ze nie opłaca się robić.
Czy ktoś wie dokładnie jak to jest? Co oprócz silnika trzeba jeszcze zamienić? Jest tu jakaś osoba z takim swapem co się wypowie?
Ps. Pytam bo mam 2004 rok i mi silnik padł (niskie cisnienie oleju) i muszę kupić nowy.

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 16 sierpnia 2018, 18:54
autor: PekuDublin
Jeszcze jedno pytanie: co to za silnik sc57e? Bo znajomy ma taki na sprzedaż.

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 16 sierpnia 2018, 23:37
autor: ferdas
Może elektryczny ?

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 17 sierpnia 2018, 01:49
autor: PekuDublin
dzięki za odpowiedź... juz wiem ze pochodzi z 2006 cbr1000rr. oby podszedł do mojego rupiecia

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 17 sierpnia 2018, 16:38
autor: Patryk_
na zdrowy rozum to zostaje sama rama i plastiki :P Nie wiem dokładnie no bo by trzeba mieć oba na raz i się przyglądać ale nawet taki airbox jak jest inny to już wypadałoby zmienić bo inaczej może to chodzić. Nie ma silnika od starej wersji? Ja bym nie rzeźbił, przyjedzie ktoś kto się zna kiedyś odkupić i będzie zdziwienie co to za przeszczep

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 17 sierpnia 2018, 17:17
autor: ferdas
Daj znać jak działa co oprócz silnika musiałeś wymienić .

Re: Swap silnika sc57b do 2004 sc57a

Post: 18 sierpnia 2018, 16:45
autor: PekuDublin
Airbox dostaje z nowym silnikiem. We wtorek będę rzeźbił wiec dam znać jak to wyszło. Mieszkam w Irlandii i na cała Irlandię znalazłem dosłownie tylko jeden silnik 1000rr i to za 700euro z gwarancja z warsztatu co się zajmuje rozbiórka motocykli. Wiec grzechem było by nie brac. Już wole rzeźbić i mieć gwarancje za pół ceny niż ściągać z polski co mnie z transportem wyjdzie 2x drożej.
Ps. Zaprzyjaźniony mechanik robił swap silnika 04 do motocykla 06 i twierdzi ze plug&play