Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 63
Rejestracja: 18 lutego 2012, 23:19
Lokalizacja: B-Z/W-wa
Motocykl: SC57B i FZS 600
Rok produkcji: 2007

Post » 19 lutego 2012, 03:05

Każda z tych opon będzie dobra.
Zakres temp. 15-24 nie jest ekstremalny. Ważne żeby opona się nagrzała.
Skoro może szybko znikać to polecam supercorse, a do poczytania http://forum.fireblade.pl/topics2/wybor ... 826,36.htm

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 19 lutego 2012, 13:10

ja też polecam diablo supercorse, śmigam na niej i jest naprawde dobra. wczesniej mialem michelin pilot i pod koniec zycia strasznie sie slizgały. bierz pirelli. dopytaj wczesniej o mieszanke SC0 SC1 SC2, zalezy jak jezdzisz.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 19 lutego 2012, 16:03

SC0 to guma kwalifikacyjna, zreszta wszyskie SC to gumy typowo na tor,
BSB i SP to ta sama mieszanka opony torowej z homologacja na droge tyle ze znika szybko mi na Pannoniaringu wytrzymała poltora dnia na Brnie poł dnia (bo szybszy tor), i tu mozna smiało powiedziec ,ze w 2 dni dojechałem 2 nowe tyły, na droge i sporadycznie tor polecił bym diablorosso,ewentualnie D211, to drogowa guma ktora toru sie nie boi jak pilotpower

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 08 marca 2012, 22:19

Śmigałem na pilot power i d209. Piloty w połowie rozgrzane przy mocniejszym odkręceniu manetki strasznie mi się ślizgały, gdzie d209 spokojnie trzymają się drogi. Piloty znacznie dłużej się rozgrzewały choć w d209 potrzeba i tak czasu. Jeśli miałbym brać opony na trasę, deszcz to piloty, jesli na miasto do wariowania i trochę na tor to d209. nIESTETY kończą mi się dunlopy i zastanawiam się nad wyborem d211 GP bo d209 to dla mnie super opony na miasto oczywiście po rozgrzaniu. Myślę też o pilotach power pure. Ktoś z Was uzutkuje może power pure i może napisac coś o nich? czy sprawdzają się na miasto i winkle?

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 08:37

Siwy00 pisze:Śmigałem na pilot power i d209. Piloty w połowie rozgrzane przy mocniejszym odkręceniu manetki strasznie mi się ślizgały, gdzie d209 spokojnie trzymają się drogi. Piloty znacznie dłużej się rozgrzewały choć w d209 potrzeba i tak czasu. Jeśli miałbym brać opony na trasę, deszcz to piloty, jesli na miasto do wariowania i trochę na tor to d209. nIESTETY kończą mi się dunlopy i zastanawiam się nad wyborem d211 GP bo d209 to dla mnie super opony na miasto oczywiście po rozgrzaniu. Myślę też o pilotach power pure. Ktoś z Was uzutkuje może power pure i może napisac coś o nich? czy sprawdzają się na miasto i winkle?


Ja też właśnie się coraz bardziej zastanawiam nad D211 z tym, że potorowe.
Nie daleko nas gość ma cały składzik tego, i znajomy, który lata na moto XX lat powiedział, że innych niż potorowe by w życiu nie kupił.
Osobiście chciałem nowe, ale z tego co zauważyłem, rzeczywiście najwięcej środek opony ( w moim przypadku ) dostaje po dupie.
A jak wiadomo potorówki mają środki w stanie BDB.
Właśnie ten znajomek przelatał na D211 zeszły sezon, i mówi że są zajebi ste na miasto jak i na jakieś większe szaleństwa typu Winke w Jeseniku.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 marca 2012, 09:20

masa ludzi lata na d211 b.dobra guma,osobiscie jakos nie było jeszcze okazji, szczegolnie na winkle polecam , supercorse i racetec metzelera, z tym, ze ja na Jeseniku latam na pierelli diablo superbike, albo na jakiejs innej pirelce przewaznie supercorsie ewentualnie diablocorsie
Ostatnio zmieniony 09 marca 2012, 09:30 przez Marek760i, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 09:25

Witam panowie..
Ile motocyklistow tyle opinie, pisalem troszke o moich doswiadczeniach z oponami wczesniej..Jezdzilem na naprawde roznych az w koncu znalazlem te przy ktorych zostalem, juz z dwa sezony na tych konkretnych..
Wg mnie najlepsza opcja na ulice to pilot power, oponka dobrze sie trzyma, dobrze spisuje sie na mokrym i tak szybko nie schodzi..Do konkretnego latania zdecydowanie Supercorsy najlepiej w mieszance SC2 - mialem SC0 i schodzila w oczach..
Na codzien latam Supercorsach i trzymaja sie naprawde fajnie, D211 czy dragon to nie to samo..Latajac na D211 przy maksymalnym zlozeniu opona miala juz takie odchylki ze czulem ze cos tam juz zaczyna sie dziac, na supercorsach zadnych wahan a cenie sobie dobra przyczepnosc zarowno na torze jak i na ulicy..

Jako ze teraz jest spory dostep do opon to biore potorowki od znajomego, cena uzywki w dobrym stanie robi swoje bo na sezon wychodzi ze 1/2 przodzy i 2/3 tyly schodza.

To oczywiscie moja opinia, pewnie znajdzie sie ktos z inna ale moge z czystym sumieniem stwierdzic ze supercorsy sa godne polecenia a dla mnie liczy sie przyczepnosc..Jedna wazna zasada to porzadnie rozgrzac opony, i moga sie inni denerwowac ze jedziesz wezykiem ale robisz to dla siebie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 09:32

ja na ten sezon zakupilem d211gp ale prawde mowiac nie wiem czego sie po nich spodziewac.Mialem kilka kompletow metzelerow K1 i to sa dla mnie opony.Czulem sie na nich mega pewnie a i na torze mozna juz bylo poczuc sie mocno.Chcialbym jak najszybciej zjechac te d211 i wymienic na K1

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 marca 2012, 09:37

ale takie wezykowanie to wlasnie h.. daje,napewno nie rozgrzewa opony, najbardziej guma nagrzewa sie przy hamowaniu
DOMEL zmienisz zdane

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 09:45

Marek760i, no oby bo na K1 czulem super pewnie a do tych d211 podchodze jakos tak bez podniety.Nie moge sie doczekac 1 wyjazdu na tor bo tam najlepiej sprawdzic na co je bedzie stac.Mam nadzieje ze bez szkoda na moim nowym moto :P

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 marca 2012, 09:49

na torze sa rewelacja , caly GSXR CUP na nich lata,tyle, ze musisz wiedziec , ze to gumy nisko cisnieniowe, gdzie lecisz na tor i kiedy

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 09:51


PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości