Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 150
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 21:58
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda Crosstourer
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2010, 10:44

dwa sezony przelatałem (jazda mieszana, głównie turystyka ale i na torze nieco, łącznie ok. 20 tyś. km) na Pirelkach Diablo Corsa oras Pirelli Diablo Rosso. Obie gumy bardzo sobie chwalę i polecam.

Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:45
Lokalizacja: Chodzież
Motocykl: Fajer...........storm;-D
Rok produkcji: 1999

Post » 04 stycznia 2010, 17:56

a ja latam na Dunlopie Qualifier,
super przyczepność i naprawde długo wytrzymała prawie 10.000 km przy manecie wygiętej na maxxa aż wyszły nici w niej;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 10 stycznia 2010, 01:25

szafa87 pisze:przy manecie wygiętej na maxxa aż wyszły nici w niej;)

z manetki?!?! :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 września 2009, 09:12
Lokalizacja: dolnośląs
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

opony

Post » 09 marca 2010, 01:20

szafa87 pisze:a ja latam na Dunlopie Qualifier,
super przyczepność i naprawde długo wytrzymała prawie 10.000 km przy manecie wygiętej na maxxa aż wyszły nici w niej;)


Witam, podłączę się do tematu, jeździłem do tej pory na Battlaksach, co prawda teraz nie pamiętam modelu, ale jak wsiadłem na kolesia motor ze Sportmaxami D208, to mnie zcięło z nóg, całkiem inne prowadzenie motocykla, bardziej precyzyjne, bez mocowania na zakrętach itd, więc zakupiłem właśnie Dunlop Qualifier D209, jak tylko będzie okzaja zrobić test i porównać je do D208, napiszę swoje wrażenia, pozdr.
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz...

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2010, 10:45

Witam..
Widze ze mamy podobna sytuacje;)..Ja juz zjechalem kilka Batlaksow BT021 i bylem zadowolony, opona na drodze schodzila do ok 7000-8000 tys km..na torze niestety moment i jej nie bylo..Zainwestowalem w zeszlym roku na koniec sezonu w Dunlopa SportMaxa GP i naprawde bylem zadowolony, na torze sprawowaly sie naprwde super jednak trzeba jej przyznac ze schodzila w oczach..w zimie dostalem bardzo dobra cene na D208 i wzialem do przetestowania wiec teraz czekam na <15 C i sprawdzimy jak to bedzie sie kleic..ale rowniez wyczytalem ze schodzi szybciutko..
Tak od siebie powiem ci jeszcze ze wszystko zalezy jak jezdzisz, jak odkrecasz, czy tor/trasa no i oczywiscie jaka jest mieszanka gumy;)..
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 września 2009, 09:12
Lokalizacja: dolnośląs
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 09 marca 2010, 20:55

Na razie jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat która jest OK, a która Be, za małe doświadczenie... ale postawiłem na bezpieczeństwo, w zamian za wytrzymałość (przebieg) bo opinie o Qalifierze są takie, że jest bardzo miękką oponą, a co za tym idzie, ma większą przyczepność. Brat w Hayce zjechał D209 w około 5 tys. więc nie jest to jakiś rewelacyjny przebieg, ale on jak to mówią, lubi otworzyć manetkę i lubi zamknąć laczek rotfl2:

[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:12 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej "extremalnych" warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę :-) Pozdrawiam i polecam zakup!

[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:15 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę :-) Pozdrawiam i polecam zakup!

[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:21 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę :-) Pozdrawiam i polecam zakup!
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz...

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 20 kwietnia 2010, 01:28

Gdzie taką cene dostales na Qualifiera ? Rzuć namiar na pw bo szukam coś dobrego do winkli po taniości.

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 września 2009, 09:12
Lokalizacja: dolnośląs
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 20 kwietnia 2010, 08:28

marcinSC33 pisze:Gdzie taką cene dostales na Qualifiera ? Rzuć namiar na pw bo szukam coś dobrego do winkli po taniości.

Niestety aż w UK.
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz...

 
Posty: 23
Rejestracja: 01 marca 2009, 15:44
Lokalizacja: TARNÓW
Motocykl: sc33 1999 i Hayabusa 2012
Rok produkcji: 2004

opony

Post » 20 kwietnia 2010, 08:38

nie wiem jak wy ale dla mnie istnieja tylko micheline power 2ct dobra przyczepnosc nie tylko przy dobrych warunkach ale w deszczu za bardzo jej ich nie zawija. konkretnie 2ct. dobra guma. cóż tu wiecej pisac.... hihi: :okulary:

Awatar użytkownika
 
Posty: 315
Rejestracja: 10 marca 2009, 20:10
Lokalizacja: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Rok produkcji: 2002

Post » 20 kwietnia 2010, 08:58

W zeszłym sezonie kupiłem komplet Pirelli. Na koniec sezonu wykończyłem tył, kupiłem używkę Dunlopa aby dolatać miesiąc. Teraz przed wyjazdem do Częstochowy założyłem nową Pirelli Diablo Corsa III i różnica w jeździe kolosalna. Nie miałem jeszcze przyjemności śmigać na Micheline ale Pirelki polecam ze swojego doświadczenia.

Kumpel w r6 miał kartofla a nie oponę:

http://www.youtube.com/watch?v=rMZOVzJVP8E

Przed wymianą trochę ją przypalił i niestety druty posiekały zadupek, lampe, tablice, poszło nadkole i osłona łańcucha. Kup pewne i sprawdzone opony. W Pirelli taki efekt nie występuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 20 kwietnia 2010, 10:37

Ja w tym sezonie wybrałem Michelin Pilot Piure
http://www.michelinpowerpure.com/en/videos.html
Jak do tej pory zrobiłem około 1000 KM. Nietety przy ciśnieniu rzędu P2.2,T2.2 za bardzo mi pływają. Optymalnie chodzą na P2.3,T2,5 jednak dla mnie to już trochę dużo.... ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 20 kwietnia 2010, 11:43

Ja na swoich Bridgestone BT016 jak latałem w nocy w sobote przy około 9 stopniach celsjusza to wymagały trochę dogrzania. Przy standardowym ciśnieniu 2,5przód i 2,9tył udało mi się zejść na rondzie na kolano ale czułem że mi opony trochę uciekają i nie czułem się pewnie. Tak jak napisałem ciężej je rozgrzać ale podobno dobre przebiegi są na nich bo środek jest z twardej gumy. Przejechałem na nich już 3000km i po środku znikome zużycie. Pod koniec sezonu latałem na nich na torze w Lublinie i Biłgoraju. Przy ciśnieniu 2,1 przód 2,4 tył i po około 2 kółkach na torze dla ich rozgrzania udawało się zejść w zakręcie tak nisko że moje kolano z jednej strony dotykało asfaltu a z drugiej owiewki i nie było już między nimi miejsca. Czasem wydawało mi się że już leżę na asfalcie a po chwili wychodziłem z zakrętu :) Zatem ja jestem z nich zadowolony. Ciekawe jaki ostateczny przebieg na nich będzie :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości