Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 12:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 10:15

no niestety u mnei w poblizu nie ma nic ciekawego wiec zostaje radom i lublin.Aczkolwiek w tym roku chcemy sie z kumplem busem wybrac na poznan i tam polatac wreszcie na czyms szybszym.Marzy mi sie slowacja lub czechy jak widze jak piszesz gdzie latales to az slinka cieknie.Niestety jedyne co mnie ogranicza to finanse :( No i owiewki torowe juz by sie przydaly na taki wyjazd a to kolejne wydatki :(
ps.bym zapomnial-jakie cisnienia preferuje ta guma??

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 marca 2012, 10:21

to zalezy,z tyłu 1.4, 1.5, z przodu 1.8, 1.9, ale to na szybkich torach, na takich wolnych to nie wiem.
z owiewkami to roznie, cały tamten sez przejezdziłem na org, trzeba sie tylko nie przewracac

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 10:38

dzieki za rady.Poeksperymentuje z cisnieniami.Wogole to krew mnie zalewa ze niby warszawa stolica i wogle a zadupie na ktorym nie ma toru.Zal mi dupsko sciska bo brakuje tego strasznie.Wstyd ze nawet ekipy tv jezdza krecic programy az do poznania ewentualnie kielce lub radom.NIby pod wa-wa mial byc budowany jakis obiekt ale jak to bywa umarl smiercia naturalna?

a tego mi brakuje w mojej okolicy
http://www.youtube.com/watch?v=dzCXtt30 ... ure=topics

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 marca 2012, 13:39

to u nas bys był w pełni USAtysfakcjonowany, czervenohorskim sedlem,
a na tory to tez musimy latac po pareset km, najblizej do brna bedzie ze 180, godzina dwadziescia i jestesmy na miejscu, oczywiscie busem z motorami na pace

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 16:18

Marek760i pisze:to u nas bys był w pełni USAtysfakcjonowany, czervenohorskim sedlem,
a na tory to tez musimy latac po pareset km, najblizej do brna bedzie ze 180, godzina dwadziescia i jestesmy na miejscu, oczywiscie busem z motorami na pace


to jest zycie :/ a u nas ciemna dupa

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 09 marca 2012, 16:29

Domel nie martw sie ja tez mam dramat jedynie Radom mam w miare blisko ponad 200km tylko tak CENZURA droga ze jade mini.3h wiec zeby jechac posmigac to cala wycieczka caly dzien :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 10 marca 2012, 10:00

Wróćmy do tematu :) Co powiecie o Dunlop SportSmart ??
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 21:54
Lokalizacja: Centrum
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 16 maja 2012, 16:14

siema
jaką szerokość wrzucić na tył do sc57- 180 czy 190? teraz mam 190 która się kończy i nie wiem czy 180 nie za wąska do tej mocy?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 maja 2012, 16:59

respol, tak jak podaje producent i bedzie ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 21:54
Lokalizacja: Centrum
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 16 maja 2012, 18:51

wiertło a latałeś na 180-ce? ja miałem wcześniej gsx r-750 98r, najpierw jeździłem na 190 a później zapodałem 180 i różnica po winklach była ogromna na korzyść 180-tki, motocykl dużo lepiej kładł się w zakrętach i stale kolanami po asfalcie na zakrętach tarłem, tu w sc57 mam 190 i jakoś czuje że ten moto tak się nie kładzie w zakrętach pomimo zamknięcia opony, nie wiem może to tylko moje złudzenie- jeździł ktoś na 180-kach? trochę się obawiam bo w gsxrze było dużo mniej mocy a tu może być problem?

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 16 maja 2012, 19:09

Ja od kiedy mam litra to zawsze smiga na 190 jakos tak sie zlozylo ale z tego co slyszalem to wlasnie w zakretach chyba bedzie lepiej na 200 ale tylko tak slyszalem nigdy nie smigalem na takiej, zaraz sie ktos moze wypowie z doswiadczeniem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:38
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 16 maja 2012, 19:31

Na 200 jeździłem 2 sezony ale mnie osobiście się źle jeździło. Jednak miałem porównanie tylko z 180. W tym roku jest 190 i też sprawdzę jak będzie się śmigać. :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości