Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 22:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 kwietnia 2010, 12:11

Witam

ja dzis zamówiłem Własnie Michelin Pilot power zawsze to byly uzywki tym razem nóweczki ;]

Własnie zastanawiatlem sie nad michelin bridgestone oraz dunlop.

Następnym razem posłucham rad gulivera i zarzuce bridgestone.

Moim zdaniiem michelinki troche szybko lecą .. i dlatego wolałbym cos trwalszego ;)

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 12:13 pm ]
marcin169, z tego co pameitam to metzellery mają druty w sobie :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 20 kwietnia 2010, 14:35

Test przebiegu przeprowadzony przez pismo motocyklowe wskazuje, że BT016 robią (20%-30%) mniejszy przebieg niż michały pure.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 20 kwietnia 2010, 14:48

Ja w zeszłym sezonie na Power 2CT zrobiłem z 8000km zanim z tyłu zniknął bieżnik. Ale jeździłem bez wygłupów bez nauki gumowania i ani razu na torze. Będę miał teraz porównanie.

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 21 kwietnia 2010, 17:43

ja zawsze latalem na pirelli, a w zwiazku z tym ze nie jezdze na toze, to mam corsa 3 z przodu i angel z tylu. moto nigdy mi sie nie usliznelo nawet kiedy zamykam laczka i jade na kolanie. do tego zywotnosc jest zaj....ta (na ostatnim kapciu mialem 8000 km i jeszcze zycia w niej bylo na nastepne 2000, ale niestety klijet zabral moto) co do bridgestone bt-014 to bym nie polecal -slizga sie

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 21 kwietnia 2010, 20:14

mick 998 pisze:co do bridgestone bt-014 to bym nie polecal -slizga sie


Właśnie dziś taką założyłem. Zrobiłem krótką jazdę i już mogę to potwierdzić. :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 22 kwietnia 2010, 18:49

Witam!!
Bo BT-014 to STRASZNA KASZANA ... :-( ... BT-015 tez i BT-016 w cale nie jest lepsza pod względem przyczepności ... poprawili TYLKO i jedynie to w BT-016 że tak nie znika po środku .. ale tez lipa ...
A co do PIRELLI ANGEL :-) ... ja mam takowe nówki ... komplet w ZX-10 :-) ... i są ZAJEBISTE !!!! .... Przód jak nowy nadal po 3000 km a tył ... :diabel: no cóż ZX to nie nie jest maszyna "liniowo oddająca moc" więc demonek zniknął jakieś 1000 km temu ale nadal jak nowa :-) .... PRZYCZEPNOŚĆ to rewelka .. Jeżdżę od końca marca .... czasem deszcz czasem masa brudu po zimie .... temperatura niska ... a oponka spisuje się idealnie :brawo: ..... BARDZO POLECAM !!! Na wiosnę i jesień jest to opona idealna ... a skoro trzyma tak w lipnych warunkach ( bez pocenia się zostało mi ok. 0,5 cm na tyle do zamknięcia - więc szaleństw nie ma ale jazda tez nie jest za spokojna ) więc w lecie będzie kleiła się super ... a po bokach ma mieszankę na prawdę miękką :-) ..
CO prawda tak asekuracyjnie zakupiłem 2CT na gorące dni ... ale jak na razie to nic nie zmieniam ... a mam takie wrażenie że ta Angel na przedzie to prędzej ze starości się rozleci niż straci 1mm bieżnika :kosci:

 
Posty: 219
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 14:56
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Rok produkcji: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 22 kwietnia 2010, 22:27

krolik pisze:Ja ostatnio latałem na M3 i uważam że są lepsze od 2CT
Ja też tak uważam !!! M3 jest moim 3 kompletem a w tym sezonie mam zamiar wypróbować M5 260Euro komplet nowej M5 trzyskładnikowej opony!!!!
SEZON JUŻ TRWA !!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 11 lipca 2010, 17:32

OK opony zamówione. Dunlop D211GP 120 i 200 na tył :) Zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję że śmigać się będzie dobrze bo jak nie to trochę drogo mnie wyjdzie to experymentowanie y roymiarem 200 na tzle. W razie czego złożę reklamację do Dunlopa ;)

We wtorek założyłem D211GP. W środę było testowanie na lubelskim torze. Moje wrażenie?
Woooooow!!!
Jak ja mogłem jeździć na BT016 :-< I mi się wydawało że to były dobre opony.
Jakbym jeździł zupełnie nowym motocyklem. Aż się zdziwiłem ile mogą zmienić opony. Musiałem od początku przyzwyczajać się do jazdy. Motocykl jest niesamowicie zwrotny. Wejście w zakręt jest dziecinnie proste. Musiałem przyzwyczajać się do złożenia jakie zapewniały te opony. Przyczepność niesamowita. tył 200/55 jest rewelacyjny. Odkręcałem manetkę na wyjściu z zakrętu znacznie wcześniej i szybciej niż na BT016 i faktycznie jeszcze daleko do granicy uślizgu. Najlepszym dowodem na to jak dobrze się jeździ na tych oponach jest fakt że dzisiaj poprawiłem swój najlepszy czas na torze o 6 sekund. SHOCK :ooo:
_________________

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2010, 18:22

Witam..
W tym sezoniezaczalem szukac opon dla siebie. Przeszedlem kilka modeli i musze przyznac ze jedne z nich na stale pozostaly..Sezon zaczalem na Dunlopach D211 (190/55), myslalem ze nie znajde nic lepszego az dostalem Diablo Supercorsy SP (190/55)..
Bylem tak pozytywnie zaskoczony ze pozostalem juz przy tych oponkach i raczej nie widze perspektywy zeby jezdzic na innych - mowie o lataniu po torze oczywiscie..Supercorsa SP (mieszanke sc2 testowalem) trzyma sie doskonale, podczas gdy Dunlop przy maksymalnym zlozeniu juz zaczynal momentami tracic przyczepnosc..Dlatego jezeli bedziesz mial okazje to pojezdzil, potestuj bo mnie naprawde podpasowaly..

W garazu czeka kolejny komplet na zalozenie ale ze wzgledu wyjazdu w bieszczady i slowacje(1 sierpnia) to na ulice zakladam Piloty Power 2CT - mysle ze na droge bedzie to najlepszy wybor..
Pozdrawiam..

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 11 lipca 2010, 23:26

a ma ktoś wiedzę czym się różnią Power 2CT od Road 2CT , a jest jeszcze coś takiego jak Pure 2CT

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 12 lipca 2010, 00:27

Co do tych trzech to ja bym bez zastanowienia wybrał Powery 2CT.

 
Posty: 19
Rejestracja: 17 września 2009, 21:35
Lokalizacja: zawidz
Motocykl: cbr 1000rr
Rok produkcji: 0

Dobór opon

Post » 11 grudnia 2011, 10:40

Witam. Zastanawiam się nad oponkami na przyszły sezon. Rozglądałem się za takimi zarówno na drogę jak i na tor. Bardzo dobre recenzje mają Dunlop d211 gp racer, jest tylko jeden problem, który mnie nurtuje, a mianowicie to, że te opony na tył występują w rozmiarze 190/55/17 a w SC57B powinny być 190/50/17. Czy ktoś z kolegów lub koleżanek zakładał już taki rozmiar opon do Bladego? Chodzi mi o to, jak maszyna zachowuje się w zakrętach a jak przy jeździe na wprost na takim profilu opony. Proszę o podzielenie się wrażeniami z jazdy na takich rozmiarach opon.
Pozdrawiam

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość