pytanie

witam
jestem świeżym użytkowinkiem blade'a kupiłem go nie cały tydzień temu wiec mam kilka pytań.
na początek pytanie o instalacje bo nie jestem pewny czy takie zachowanie jest przwidłowe. kiedy przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki rozbłyskują i to jest ok. natomiast zastanawia mnie czy jest to normalne że kiedy zapłon jest wyłączony (kluczyk jest na ON) przyciskam starter i rozrusznik zaczyna kręcić silnikiem :shock: oczywiście silknik nie zapala bo zapłon jest wyłączony. w moich poprzednich motocyklach w tym przypadku wszystkie kontrolki sie zapalały i nc sie nie działo czy w hondzie (1000 RR) to normalne czy ktoś grzebał w instalacji :? . na razie nie mam warunków żeby zdjąć owiewki i dokładniej się przyjżeć :cry: .
następnie jak dokładnie działa elektroniczny amor skrętu. tzn zauważyłem że działa
ale tylko kiedy jadę na jakimś biegu. jeśli dojeżdżam do skrzyżowania i wcześniej włączę luz to zdaje mi się że amortyzator nie działa. lubię jeździć bez trzymanki
więc przędzej czy puźniej zafunduje sobie tempomat :idea: ale na razie jeżdżę na biegu jałowym więc działający amor by się przydał
na razie tyle
jestem świeżym użytkowinkiem blade'a kupiłem go nie cały tydzień temu wiec mam kilka pytań.
na początek pytanie o instalacje bo nie jestem pewny czy takie zachowanie jest przwidłowe. kiedy przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki rozbłyskują i to jest ok. natomiast zastanawia mnie czy jest to normalne że kiedy zapłon jest wyłączony (kluczyk jest na ON) przyciskam starter i rozrusznik zaczyna kręcić silnikiem :shock: oczywiście silknik nie zapala bo zapłon jest wyłączony. w moich poprzednich motocyklach w tym przypadku wszystkie kontrolki sie zapalały i nc sie nie działo czy w hondzie (1000 RR) to normalne czy ktoś grzebał w instalacji :? . na razie nie mam warunków żeby zdjąć owiewki i dokładniej się przyjżeć :cry: .
następnie jak dokładnie działa elektroniczny amor skrętu. tzn zauważyłem że działa


na razie tyle