Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 08:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Jakie spalanie?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Re: Jakie spalanie?

Post » 01 maja 2015, 20:57

no i tak szybko sie pusto w baku nie robi co sie wiaze z czestymi wizytami na stacji co troche flustruje

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 7
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Jakie spalanie?

Post » 03 maja 2015, 20:53

Kurde ja jestem mega pozytywnie zaskoczony tym sezonem
Po poskładaniu uzyskałem średnie spalanie na poziomie 6.75 litra na 100 kilometrów jazda raczej szybko turystyczna
6 bieg 6 7 tys obr
Czasem trochę szybciej
Jest to wynik lepszy o prawie 2 litry w porównaniu do poprzedniego sezonu przy takim samym stylu jazdy

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 kwietnia 2015, 16:14
Motocykl: CBR 1000rr SC57A
Rok produkcji: 2004

Re: Jakie spalanie?

Post » 04 maja 2015, 15:44

Duch600 pisze:Proste, że komputer nie rozpozna kto prowadzi ale podejrzewam, że dłuższa spokojna jazda taką dajmy na to cebrą 1000 odbije się po jakimś czasie. Nagar na denkach tłoków sam bez powodu nie osiada a jego większa ilość będzie efektem właśnie takiej wolnej jazdy.Wiadomo, że tego nie nazbiera się w kilogramach ale na pewno będzie znaczna różnica między zapierniczaniem tak jak został stworzony do tego sport a jazdą turystyczną. Tu i tu nagar zbieże się ale różnica bedzie zauważalna na pewno. Chociaz kto tam w cylindry zagląda, ogień na tłoki i ośka :) To tylko taki przykład ale różnica w jeździe na pewno będzie zauważalna. Diesel też niby ciągnie już od niskich obrotów ale jazda cały czas na niskich obrotach też szkodzi i później pytanie czemu nie jedzie? 150km, turbina, tyle niutonów a światło kanałów dolotowych (taki przykład) z fi40 zrobiło się fi25 i przypływ już mniejszy i pytanie dlaczego nie jedzie :) Myślę, że powolne turlanie się sportem na pewno wyjdzie po jakimś czasie. A szkoda gdy te 170 pare koni stoi bezużyteczne :) Pozdro


Masz rację, ale...
Co innego jest dłuższa jazda np. 400km w kawałku a co innego 10km co drugi dzień na zimnym silniku i też zrobisz 400km.
Moim zdaniem bardziej szkodliwe jest nie stała jazda np. 130km/h a właśnie rozpędzanie moto (nie koniecznie sporta ale każdego silnika) z niskich obrotów na 6-biegu i manetka odkręcona do końca. Wtedy najbardziej dostaje układ tłokowo korbowy.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość