Strona 1 z 1

1000rr zerknijcie okiem

Post: 15 marca 2010, 18:43
autor: jeki87
niewiem czy to tak ma byc ale chyba jednak nie
kolo wzgledem blotnika i amortyzatora gazowego ucieka troszke na prawo
zauwazylem to dopiero niedawno
dodam ze motocykl nie sciaga i nie zauwazylem nic nie pokojacego wzgledem jazdy,kolo ustawione jest rowno wzgledem podzialki
moze wy tez tak macie

Post: 15 marca 2010, 19:28
autor: CBRŁukasz
Tak to wygląda u mnie ,wydaje mi się że jest bardziej na środku od twojego ,ale może to tylko inna perspektywa

Post: 15 marca 2010, 20:35
autor: Insaine
pytanie czy ściągą moto podczas jazdy czy łapiesz nie wyjasnionie shimmy lekkie lub mocniejsze . Jak nie po co sobie zawracać głowę lepiej czekaj na wiosnę i pytanie czy felga jest prosta ?

Post: 15 marca 2010, 20:45
autor: diobol
nie panikuj może tak ma być. Widać że koło jest prosto tylko przesunięte w całości w prawo. Nie ma co odnosić koła do wahacza czy puszki amortyzatora. W ducatti też byś tak panikował ? ;). Najważniejsze aby oba koła były w osi. Jak bedzie cieplej to wyciagnij moto popros żeby ktoś usiadł i dał go do pionu. Wtedy ewentualnie może coś wypatrzysz z daleka z przodu przy asfalcie patrząc czy jest coś krzywo.

Z ciekawości sprawdzę to u siebie jak bede w garażu.

Post: 15 marca 2010, 21:49
autor: spsx
Możliwe ze moto było przewrócone lub po szlifie. Stelaże tylne nie należa do najtwardszych i są bardzo podatne na skrzywienie,

Post: 15 marca 2010, 23:57
autor: babyy82
Wez 2 dlugie rowne listwy i przyloz do kola tylnego a nawet mozesz lekko przymocowac np. za pomoco sciskow stolarskich i pomiez odleglosci na przednim kole. Powinny byc rowne. Znaki na wahaczu traktoj raczej informacyjnie a nie jako dokladny wyznacznik.

Ps. Jak ci sie sprawuje ta M3 ??

Post: 16 marca 2010, 00:01
autor: PetereQ
Jesli cie to w jakis sposob uspokoji to u mnie tez nie jest rowno :) Nie pamietam w ktora strone ale wiem ze jak zakladalem rej pod dupe to tez sie troche dziwilem ze to jakies niesymetryczne jest z tylu :P

Post: 16 marca 2010, 00:27
autor: chanbord
Jutro będę w garażu to zrobię fotki :) Zobaczę jak jest u mnie. :)

Post: 16 marca 2010, 10:27
autor: jeki87
moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera

Post: 16 marca 2010, 12:02
autor: chanbord
Trzeba zacząć od tego, że wahacz nie jest symetryczny. Nabój z amortyzatorem jest mocowany na łożysku wahliwym i można go ręką przesuwać w lewo i w prawo. Zrobiłem fotkę. Nie mogłem zrobić z większej odległości gdyż przeszkadzał mi błotnik z rejestracją. Na fotce widać że nie jest prosto tak więc myślę, że nie musisz się martwić. Po zrobieniu fotki przesunąłem troszkę nabój gazowy i już było troszkę lepiej. :)

Post: 16 marca 2010, 12:15
autor: babyy82
moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera


Mysle ze nic sie nie stalo ale dla pewnosci sprawdz tymi listwami jak pisalem. A co do opon to tez mam obecnie M1 na tyle ale juz sie bedzie konczyl i mam juz zakupiony komplet M3 wiec zobaczymy jak sie bedzie spisywac :)