Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 13:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

1000rr zerknijcie okiem

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

1000rr zerknijcie okiem

Post » 15 marca 2010, 18:43

niewiem czy to tak ma byc ale chyba jednak nie
kolo wzgledem blotnika i amortyzatora gazowego ucieka troszke na prawo
zauwazylem to dopiero niedawno
dodam ze motocykl nie sciaga i nie zauwazylem nic nie pokojacego wzgledem jazdy,kolo ustawione jest rowno wzgledem podzialki
moze wy tez tak macie
Załączniki
dfghjk [MiniFoto].jpg
erdtfyguhj [MiniFoto].jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 października 2009, 10:52
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 15 marca 2010, 19:28

Tak to wygląda u mnie ,wydaje mi się że jest bardziej na środku od twojego ,ale może to tylko inna perspektywa
Załączniki
DSC00054  1.jpg
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2010, 20:35

pytanie czy ściągą moto podczas jazdy czy łapiesz nie wyjasnionie shimmy lekkie lub mocniejsze . Jak nie po co sobie zawracać głowę lepiej czekaj na wiosnę i pytanie czy felga jest prosta ?

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 20:45

nie panikuj może tak ma być. Widać że koło jest prosto tylko przesunięte w całości w prawo. Nie ma co odnosić koła do wahacza czy puszki amortyzatora. W ducatti też byś tak panikował ? ;). Najważniejsze aby oba koła były w osi. Jak bedzie cieplej to wyciagnij moto popros żeby ktoś usiadł i dał go do pionu. Wtedy ewentualnie może coś wypatrzysz z daleka z przodu przy asfalcie patrząc czy jest coś krzywo.

Z ciekawości sprawdzę to u siebie jak bede w garażu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 21:49

Możliwe ze moto było przewrócone lub po szlifie. Stelaże tylne nie należa do najtwardszych i są bardzo podatne na skrzywienie,

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 15 marca 2010, 23:57

Wez 2 dlugie rowne listwy i przyloz do kola tylnego a nawet mozesz lekko przymocowac np. za pomoco sciskow stolarskich i pomiez odleglosci na przednim kole. Powinny byc rowne. Znaki na wahaczu traktoj raczej informacyjnie a nie jako dokladny wyznacznik.

Ps. Jak ci sie sprawuje ta M3 ??

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 16 marca 2010, 00:01

Jesli cie to w jakis sposob uspokoji to u mnie tez nie jest rowno :) Nie pamietam w ktora strone ale wiem ze jak zakladalem rej pod dupe to tez sie troche dziwilem ze to jakies niesymetryczne jest z tylu :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 16 marca 2010, 00:27

Jutro będę w garażu to zrobię fotki :) Zobaczę jak jest u mnie. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 16 marca 2010, 10:27

moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 16 marca 2010, 12:02

Trzeba zacząć od tego, że wahacz nie jest symetryczny. Nabój z amortyzatorem jest mocowany na łożysku wahliwym i można go ręką przesuwać w lewo i w prawo. Zrobiłem fotkę. Nie mogłem zrobić z większej odległości gdyż przeszkadzał mi błotnik z rejestracją. Na fotce widać że nie jest prosto tak więc myślę, że nie musisz się martwić. Po zrobieniu fotki przesunąłem troszkę nabój gazowy i już było troszkę lepiej. :)
Załączniki
aaa.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 16 marca 2010, 12:15

moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera


Mysle ze nic sie nie stalo ale dla pewnosci sprawdz tymi listwami jak pisalem. A co do opon to tez mam obecnie M1 na tyle ale juz sie bedzie konczyl i mam juz zakupiony komplet M3 wiec zobaczymy jak sie bedzie spisywac :)


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości