Strona 1 z 3

Jakie prędkości

Post: 10 kwietnia 2008, 18:23
autor: motobandyta
Witam
mam takie pytanie: jakie maksymalne prędkości powinien osiągać fire na orginalnych przełożeniach na każdym biegu. jeśli macie zmienione zębatki :twisted: to piszcie na jakie i jak wam śmiga moto
pozdrawiam

Post: 16 kwietnia 2008, 22:09
autor: ukizz
sc33.1-130,2-180,3-230.16/42

Post: 17 kwietnia 2008, 21:18
autor: Tylik
ukizz: O którym modelu Sc 33 mowisz ?

Bo w mojej z 98' - 1: 120 km/h, 2: 160km/h, 3: coś powyżej 200 km/h (nie wiem dokładnie :) ) przy przełożeniach takich jak ty masz..

Post: 17 kwietnia 2008, 22:09
autor: daniello22
ukizz pisze:sc33.1-130,2-180,3-230.16/42


Takie wyniki mam w swojej 954 :roll:

Post: 18 kwietnia 2008, 08:21
autor: marcinSC33
Moje SC33 99 ma identyczne prędkości jak wyżej kolega pisał I-130 II-180 III-230.Poważnie na seryjnym wydechu i wogóle 100% seria (rozmiar opon także i nic niedłubane).Kumpel ma SC33 98 i takie same osiągi-obydwaj mamy 16/42

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 8:23 am ]
Tylik zobacz czy napewno masz 16/42 ;-) pozdro

Post: 18 kwietnia 2008, 13:14
autor: motobandyta
ja w mojej sc57 mam 146-7 na I biegu reszty jeszcze nie mialem okazji sprawdzic :evil:

Post: 18 kwietnia 2008, 15:58
autor: goOly19
135-140 na I na II 185 i tak o w 929;)

Post: 18 kwietnia 2008, 20:59
autor: ukizz
99r mam oryginalne zębatki 16/42 i tak jak pisałem.1-130,2-180,3-230.sprawdziłem kilka razy,jak moje moto było zdławione tez tyle jechało ale trzeba było troche poczekac a dojdzie to tych prędkosci

Post: 18 kwietnia 2008, 21:29
autor: kazan
ukizz pisze:99r mam oryginalne zębatki 16/42 i tak jak pisałem.1-130,2-180,3-230.sprawdziłem kilka razy,jak moje moto było zdławione tez tyle jechało ale trzeba było troche poczekac a dojdzie to tych prędkosci


no myślę, że jeśli chodzi o sc33 to też się nie wyłamię i tak jak pisze większość na oryginalnych przełożeniach(teraz takie założyłem), na przełożeniu 16/44 bo tak miałem w zeszłym sezonie pamiętam tylko, że 270 był max teraz pewnie troszkę więcej, ale inna rzecz mnie tu zaciekawiła,

powiedz kolego ukizz piszesz o małym porównaniu zdławionej i odblokowanej a to ciekawy temat, piszesz, że idzie tyle samo tylko wolniej się rozpędza, a jak z wyższymi biegami? ile idzie zblokowana na maxa? i może się orientujesz na czym konkretnie polega blokada w sc33

pzdr

Post: 18 kwietnia 2008, 21:58
autor: tomogt
hmm.czy jesli zmienilem zzebatki z 16-42 na 15 -45 blat bedzie oszukiwal???chyba tak prawda??jednym slowem nakrecam wiecej kilometrow teraz

Post: 18 kwietnia 2008, 22:31
autor: ukizz
Jak ja kupiłem to niewiedziałem ze jest zablokowana,dop po przejazdzce sie wkur... bo szła jak słaba 600(była zdławiona na 101 km).Prędkosci na 1 i 2 były takie same jak po odblokowaniu ale sie bardzo mozolnie wkręcala(guma na 1 trudna,na 2 prawie niemozliwa)maxa nie sprawdzałem bo bym musiał jechac na route 66.Dławiona była na krućcach gazników(aluminiowe zwęzki).Jeszcze sie musi roschodzic bo troche jej brakuje.

Post: 18 kwietnia 2008, 23:26
autor: Tylik
marcinSC33 pisze:Moje SC33 99 ma identyczne prędkości jak wyżej kolega pisał I-130 II-180 III-230.Poważnie na seryjnym wydechu i wogóle 100% seria (rozmiar opon także i nic niedłubane).Kumpel ma SC33 98 i takie same osiągi-obydwaj mamy 16/42

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 8:23 am ]
Tylik zobacz czy napewno masz 16/42 ;-) pozdro



Wiem że napewno mam standardowe przełożenie czyli te 16/42 (wkońcu niedawno zmieniany cały napęd miałem :wink: )

Napewno nie była też dławiona bo bym raczej ? odczuł, pod koniec tamtego sezonu wymieniałem filter powietrza a teraz robiłem gaźniki (czyszczenie, regulacja i synchro).

Z tjuningu :mrgreen: jedyne co mam to wydeszek Akrapovic'a, pozatym nic nie dłubane

Najważniejsze: my mówimy o prędkościach osiąganych na 1 i 2 przy jakich obr. ?? bo ja sprawdzałem kręcąc tylko do czerwonego pola, bez wkręcania na czerwone i odciny :roll:
(nawet w Fast Bike'u przy teście Fireblade'ów pisali o podanych, moich prędkościach czyli 1:120, 2:160