Strona 1 z 2

Fabryczne ustawienie zawieszenia w 1000rr sc57b

Post: 07 lipca 2010, 11:29
autor: Guliver
Cześć. Chcę potestować ustawienia zawieszenia w w mojej 1000rr i potrzebuję wiedzieć jakie są fabryczne ustawienia przód i tył dobicie odbicie i napięcie sprężyny jakie ustawia fabrycznie honda. Muszę to mieć jako punkt odniesienia. Sam już ustawiłem pod siebie zawieszenie ale mimo wszystko czasami mi coś nie leży i chciałem porównać w różnych ustawieniach pomiędzy tym co mam a oryginalnymi ustawieniami hondy.
Dzięki z góry.

Post: 07 lipca 2010, 14:40
autor: Miras
Guliver, jeżeli chcesz, to możesz podjechać do Wesołej któregoś pięknego dnia i porównać z moimi ustawieniami, na budziku niecałe 4 000 km, żadnych przeróbek, wywrotek, jak z fabryki, moto ze mną od nowości. Ustawienia fabryczne.

Post: 07 lipca 2010, 15:09
autor: Guliver
Dzięki jak będę w Warszawie to się odezwę bo teraz w Lublinie siedzę. Pozdrawiam.

Post: 03 kwietnia 2012, 16:07
autor: pork
W kwestii ustawień napięcia wstępnego sprężyn przednich...

Chciałem przywrócić moto do fabrycznych nastawów. Instrukcja mówi o wykręceniu śrub od napięcia wstępnego na maksa w lewo, aż do oporu. Potem należy je przekręcić o 7 obrotów w prawo. Problem jednak w tym, że w lewo można kręcić do bólu, a oporu nie napotykam -.- (kilka minut kręcenia chyba starczy - czy poddałem się zbyt wcześnie?;)) Być może to kręcenie, po pewnym czasie, nie wpływa na ustawienia - a występuje jedynie 'martwy obrót'. Próbował ktoś dłubać? Udało się dojechać w lewo do oporu?

Post: 03 kwietnia 2012, 18:34
autor: DOMEL
pork, tak udaje sie.widocznie masz uszkodzona ta regulacje.Ktos pewnie z nieczula reka cos popsul i przekrecil na maxa.U mnie opor jest wyczuwalny i dalej trzeba by na sile walczyc

Post: 03 kwietnia 2012, 20:30
autor: pork
Wszystko gra, a ja zostałem lamą dnia Obrazek Dla potomnych, żeby ktoś podobnie nie błysnął. Pełny zakres pomiędzy skrajnymi pozycjami, to prawie 16 obrotów. Ze względu na kiepski dostęp / klucz / łotewa, jeden obrót musiałem robić na 6 podejść. W moim przypadku było to +/- 90 machnięć kluczem Obrazek, i stąd pochopny wniosek o nieskończoności kręcenia Obrazek.

Post: 02 czerwca 2012, 21:20
autor: sosikon333
ksiazka obslugi z ustawieniami fabrycznymi 1000rr 04-05 jest na forum identycznie jast dla modelu 06 -07

Post: 03 czerwca 2012, 12:52
autor: jony
może komuś pomogę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Post: 04 czerwca 2012, 19:08
autor: Biały
Dokładnie tak jak napisał Jony opis ustawień całej zawiechy przodu i tyłu jest w instrukcji obsługi ja sobie ustawiałem serie a potem przestawiałem pod siebie . Opis jest tu od strony 34 do 39 .
http://download.fireblade.pl/sc57a_cbr_ ... ugi_pl.pdf

Post: 04 czerwca 2012, 20:36
autor: pork
Jeśli chodzi o tył, to przy opisie ustawiania dobicia jest błąd w tłumaczeniu( ? ). W instrukcji wspomniane są obroty, a chodzi o kliknięcia. Zresztą, jak tylko ktoś się za to zabierze, to i tak zaraz się zorientuje, że coś nie gra.

Post: 11 czerwca 2012, 01:26
autor: sosikon333
a wiec porownalem ustawienia fabryczne sc57a z sc57b i nie sa takie same
na podstawie mojej ksiazki od sc57b 06 rok

sc57a sc57b

przednie :
napiecie wstepne 7 w prawo 7
sila tlumienia na odbiciu 2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 2 w lewo 1 3/4

tylne :
sila tlumienia na odbiciu 2 1/2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 9 obrotow w lewo 17 klikniec
napiecie wstepne sprezyny 4 4

Post: 09 kwietnia 2014, 12:13
autor: szeryf
właśnie postanowilem w repsolku 07 ustawic zawieszenie wg ksiazki i dodatkowo troszke utwardzilem o ok 20 procent pod siebie bo waze 97kg. powiem wam ze bajka motocykl wreszcie jest jakis zwarty ,bardzo szybko reaguje na zmiany kierunku ,przy hamowaniu zero nurkowania -rewelacja jak dla mnie .wczoraj zmienilem olej w lagach wiec byla opcja zeby pokombinowac.