Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 11:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fabryczne ustawienie zawieszenia w 1000rr sc57b

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Fabryczne ustawienie zawieszenia w 1000rr sc57b

Post » 07 lipca 2010, 11:29

Cześć. Chcę potestować ustawienia zawieszenia w w mojej 1000rr i potrzebuję wiedzieć jakie są fabryczne ustawienia przód i tył dobicie odbicie i napięcie sprężyny jakie ustawia fabrycznie honda. Muszę to mieć jako punkt odniesienia. Sam już ustawiłem pod siebie zawieszenie ale mimo wszystko czasami mi coś nie leży i chciałem porównać w różnych ustawieniach pomiędzy tym co mam a oryginalnymi ustawieniami hondy.
Dzięki z góry.

 
Posty: 30
Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 13:33
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2007

Post » 07 lipca 2010, 14:40

Guliver, jeżeli chcesz, to możesz podjechać do Wesołej któregoś pięknego dnia i porównać z moimi ustawieniami, na budziku niecałe 4 000 km, żadnych przeróbek, wywrotek, jak z fabryki, moto ze mną od nowości. Ustawienia fabryczne.
Żyje się tylko raz, ale jeżeli żyje się dobrze, to ten jeden raz wystarczy

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 07 lipca 2010, 15:09

Dzięki jak będę w Warszawie to się odezwę bo teraz w Lublinie siedzę. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 16:07

W kwestii ustawień napięcia wstępnego sprężyn przednich...

Chciałem przywrócić moto do fabrycznych nastawów. Instrukcja mówi o wykręceniu śrub od napięcia wstępnego na maksa w lewo, aż do oporu. Potem należy je przekręcić o 7 obrotów w prawo. Problem jednak w tym, że w lewo można kręcić do bólu, a oporu nie napotykam -.- (kilka minut kręcenia chyba starczy - czy poddałem się zbyt wcześnie?;)) Być może to kręcenie, po pewnym czasie, nie wpływa na ustawienia - a występuje jedynie 'martwy obrót'. Próbował ktoś dłubać? Udało się dojechać w lewo do oporu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 18:34

pork, tak udaje sie.widocznie masz uszkodzona ta regulacje.Ktos pewnie z nieczula reka cos popsul i przekrecil na maxa.U mnie opor jest wyczuwalny i dalej trzeba by na sile walczyc

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 20:30

Wszystko gra, a ja zostałem lamą dnia Obrazek Dla potomnych, żeby ktoś podobnie nie błysnął. Pełny zakres pomiędzy skrajnymi pozycjami, to prawie 16 obrotów. Ze względu na kiepski dostęp / klucz / łotewa, jeden obrót musiałem robić na 6 podejść. W moim przypadku było to +/- 90 machnięć kluczem Obrazek, i stąd pochopny wniosek o nieskończoności kręcenia Obrazek.

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 02 czerwca 2012, 21:20

ksiazka obslugi z ustawieniami fabrycznymi 1000rr 04-05 jest na forum identycznie jast dla modelu 06 -07

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 03 czerwca 2012, 12:52

może komuś pomogę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 04 czerwca 2012, 19:08

Dokładnie tak jak napisał Jony opis ustawień całej zawiechy przodu i tyłu jest w instrukcji obsługi ja sobie ustawiałem serie a potem przestawiałem pod siebie . Opis jest tu od strony 34 do 39 .
http://download.fireblade.pl/sc57a_cbr_ ... ugi_pl.pdf
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2012, 20:36

Jeśli chodzi o tył, to przy opisie ustawiania dobicia jest błąd w tłumaczeniu( ? ). W instrukcji wspomniane są obroty, a chodzi o kliknięcia. Zresztą, jak tylko ktoś się za to zabierze, to i tak zaraz się zorientuje, że coś nie gra.

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 11 czerwca 2012, 01:26

a wiec porownalem ustawienia fabryczne sc57a z sc57b i nie sa takie same
na podstawie mojej ksiazki od sc57b 06 rok

sc57a sc57b

przednie :
napiecie wstepne 7 w prawo 7
sila tlumienia na odbiciu 2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 2 w lewo 1 3/4

tylne :
sila tlumienia na odbiciu 2 1/2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 9 obrotow w lewo 17 klikniec
napiecie wstepne sprezyny 4 4

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 09 kwietnia 2014, 12:13

właśnie postanowilem w repsolku 07 ustawic zawieszenie wg ksiazki i dodatkowo troszke utwardzilem o ok 20 procent pod siebie bo waze 97kg. powiem wam ze bajka motocykl wreszcie jest jakis zwarty ,bardzo szybko reaguje na zmiany kierunku ,przy hamowaniu zero nurkowania -rewelacja jak dla mnie .wczoraj zmienilem olej w lagach wiec byla opcja zeby pokombinowac.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości