Strona 1 z 1

Crash Pady do sc57b

Post: 02 czerwca 2011, 13:54
autor: Tomi RR
Hejka ,
Chcę założyć Pady , miejsce przewidziane jest pod owiewką , wiec albo wiercenie albo wypuszczenie w bok pod spodem wchodzi w grę , tak wywnioskowałem z budowy padów oferowanych do tego modelu na allegro. Oba te rozwiązania i tak moim zdaniem są kiepskie gdyż śruba jest tam bardzo mała , gwint bodajże 8mm w porównaniu do np. 929 954 czy gixer, tam miałem śrube bez do ramy "konkret " 12mm.

Jakie preferujecie rozwiązania i jak się u was to sprawuje?

Dzięx , pozdr

Post: 03 czerwca 2011, 01:29
autor: Murzyn
Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.

Post: 03 czerwca 2011, 16:11
autor: Tomi RR
Murzyn pisze:Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.


Murzyn , to pewnie razem z moto już miałeś , czy kupowałeś bo widzę ze firma niemiecka?

Na ich stronie wyglądają solidnie te blachy co mają wyprowadzać "pada" poza owiewkę i są mocowane nawet w oparciu o 2 śruby.

Będę musiał "zaadaptować" taki właśnie patent do mnie

Dzięki , za info , pozdr

Post: 04 czerwca 2011, 13:43
autor: Murzyn
Tomi RR pisze:
Murzyn pisze:Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.


Murzyn , to pewnie razem z moto już miałeś , czy kupowałeś bo widzę ze firma niemiecka?

Na ich stronie wyglądają solidnie te blachy co mają wyprowadzać "pada" poza owiewkę i są mocowane nawet w oparciu o 2 śruby.

Będę musiał "zaadaptować" taki właśnie patent do mnie

Dzięki , za info , pozdr



Przy kupnie motoru dorzucili mi je
W sumie to nie widziałem takich wcześniej ale jak dla mnie tak jak pisałem są warte swojej ceny.
A swoją drogą to nie ma takiej tragedii cenowej pod warunkiem że zamawiasz od nich.

Post: 04 czerwca 2011, 17:13
autor: Yosarian
Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie mam okazję kupić w dobrej cenie crashe osi przedniej, aczkolwiek moja ośka nie jest przez całą długość drążona.. Czy to normalne i po prostu po kupnie się wierci otwór w jej łbie? ;) Czy oś się wymienia na inną?
Pozdro

Post: 10 czerwca 2011, 19:42
autor: Tomi RR
nie ma chętnych do wypowiedzenia się wiecej w temacie ?

Post: 10 czerwca 2011, 20:42
autor: Murzyn
Jeżeli chodzi o oś to raczej powinna być drożna a przynajmniej ja tak mam.
Ale głowy nie dam uciąć że tak powinno być we wszystkich.
Polecam tel do aso oni raczej powinni wiedzieć takie rzeczy.

Re: Crash Pady do sc57b

Post: 11 czerwca 2011, 12:42
autor: Max_929
Tomi RR pisze:Hejka ,
Chcę założyć Pady , miejsce przewidziane jest pod owiewką , wiec albo wiercenie albo wypuszczenie w bok pod spodem wchodzi w grę , tak wywnioskowałem z budowy padów oferowanych do tego modelu na allegro. Oba te rozwiązania i tak moim zdaniem są kiepskie gdyż śruba jest tam bardzo mała , gwint bodajże 8mm w porównaniu do np. 929 954 czy gixer, tam miałem śrube bez do ramy "konkret " 12mm.

Jakie preferujecie rozwiązania i jak się u was to sprawuje?

Dzięx , pozdr


witam
śruba do jakiej sie przykręca crashe w sc57 to M12 a nie M8
w 929 i 954 jest to śruba m10
i najlepszym rozwiązaniem (najmocniejszym) jest wywiercić dziurę i przykręcić crash-pada z aluminiową podstawa do ramy ;]

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 12:48 pm ]
Yosarian pisze:Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie mam okazję kupić w dobrej cenie crashe osi przedniej, aczkolwiek moja ośka nie jest przez całą długość drążona.. Czy to normalne i po prostu po kupnie się wierci otwór w jej łbie? ;) Czy oś się wymienia na inną?
Pozdro


oś nie jest drążona na wylot jak w innych przypadkach moto śruba jest pełna a jak kupujesz jakieś firmowe gówno to powinni dołączać do zestawu drugą śrubę z otworem
a jesli masz okazje kupić crashe bez śruby to oryginalna śrubę w raz z ośką do tokarki i sam wiercisz ja tak zrobiłem w 929 i sc57a i jest gitara .

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 12:49 pm ]
jeszcze jakieś pytania dotyczące crash-pad'ów ;]

Re: Crash Pady do sc57b

Post: 01 sierpnia 2015, 00:38
autor: mimik
Witam.Podepnę się pod temat jakie Crash pady polecacie żeby nie wiercić dziur w owiewkach?

Re: Crash Pady do sc57b

Post: 01 sierpnia 2015, 20:19
autor: rzuf
mimik pisze:Witam.Podepnę się pod temat jakie Crash pady polecacie żeby nie wiercić dziur w owiewkach?


Ja założyłem PUIG 4062N - te których montaż opisany jest na forum - tyle że od tego roku mają inne koncówki, nie okrągłe... dość znacznie wystają, montaż prosty - tyle mogę napisać, bo jeszcze nie testowałem... z resztą ja za dużo od crashy nie wymagam: żeby ochronił na parkingu/garażu, i żeby na Radomiu problemów koleś nie robił że crashów nie ma... sensowna ochrona to jak na moje tylko klatka mniejsza lub większa...

Re: Crash Pady do sc57b

Post: 02 sierpnia 2015, 23:40
autor: mimik
Mam jeszcze pytanie ochronią one dekle po obu stronach? Ma ktoś z was takie coś założone http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-CNC-Stat ... 2a4d895d84

Re: Crash Pady do sc57b

Post: 18 września 2015, 20:25
autor: rzuf
miałem nie testować tych crashy, ale jednak stestowałem :)
mała patelnia na poznaniu, szczyt zakrętu, z 80kmh na budziku, tył odjeżdża, moto ślizga się na prawej stronie, ja już wysiadłem, opony łapią i moto wylatuje w powietrze i spada na drugim boku.
Ogólnie crashe przyjęły na siebie niemalże wszystko - piec i rama całe, dekiej od strony ślizgu ledwo draśnięty na dole - pewnie dlatego że się starł crash i skrócił..
Crash po prawej złamał się przy uderzeniu - bo tak to miało zadziałać - przyjął na siebie energię uderzenia...
Ucierpiały ułamał się jeden podnóżek, pogieły dzwignia hamulca i bardzo delikatnie zmiany biegów - plastiki pomijam...

ogólnie do odbudowy w jeden dzień - z jednym drobnym wyjątkiem: crash łamiąc się ułamał cienki wlot płynu chłodzącego na kolanku - kolanko na dwie śruby z czego jedna wychodzi na rame, więc albo klejenie, albo opuszczenie pieca i odkręcenie tego i wymiana jak należy...

Zakładam jeszcze raz te same...

crashe:
lewa.JPG

prawa.JPG


i opona po uślizgu
opona.JPG