Strona 1 z 2
Przejscie z k3 600 na 1000RR

:
21 czerwca 2011, 22:47
autor: razzar
Witam ... mam maly problem, a mianowicie od tyg. jestem, mam nadzieje szczesliwym posiadaczem CBR 1000rr z 2005 roku, ale mam problem z jezdzeniem na niej. Wczesniejszym motocyklem K3 jedzielm 2 sezony i bardzo ladnie schodzilem na koloano na torze oczywsicie, w zakretach ladnie sie latalo . Po zakupie 1000rr mam duze problem z zakretami, moto niekladzie sie juz tak ladnie jak 600, jest wiecej uslizgow, nie potrafie zejsc nim nisko , pokonuje zakrty niepewnie z mniejsza predkoscia. DOdam, ze opony sa z 2010 roku w bdb stanie, motocykl sie prowadzi prosto i bez zadnych wibracji. Problem jest w zakretach nie potrafie go wyczuc, przy popuszczeniu gazu w zakrecie czuje jakby utrate przyczepnosci nie bylo tego w k3 600. Moze to wina opon MICHELINE pilot pro race... prosze o pomoc moze ktos mial tez taki problem ... moze zamalo nim przejechalem jakies 300km narazie. ale nic sie nie zminilo ....pozdrawiam

:
21 czerwca 2011, 22:55
autor: wiertło
trzeba troszke polatac zeby wyczuc sprzeta

:
21 czerwca 2011, 23:04
autor: Kuba'125
600 lżejszy mniejszy i poręczniejszy ,a Fajer to już wiadomo większy cięży itp.Może okazać się ,że wraz z kolejnymi kilometrami i wczuciem się w maszynę zniknie ten problem ,ja takie opinie słyszałem.
Pozdrawiam


:
21 czerwca 2011, 23:09
autor: chanbord
Ooo sąsiad
W temacie nie pomogę, bo nie jeździłem 600-kami i nie mam porównania. Naszym modelem oponę zamykam i nie odczuwam przy tym niczego niepożądanego
Ps. dziś jeździłem po Grudziądzu

Macie tam cholernie śliskie asfalty


:
21 czerwca 2011, 23:49
autor: jasion929
1000 mocniej hamuje silnikiem przy odpuszczaniu rollgazu więc dlatego może w zakrętach masz problem z uślizgiwaniem się koła. Musisz się przyzwyczaić


:
22 czerwca 2011, 08:32
autor: DOMEL
ja bym po 1 standartowo porzadnie przesmarowal rolgaz a po 2 wzial serwisowke i od podstaw ustawil cale zawieszenie pod siebie.Wierz mi daje to bardzo duzo bo moto moze ci sie zle prowadzic bo jest ustawione pod koguta 60kg i byc moze dlatego cale sie trzesie


:
23 czerwca 2011, 14:29
autor: razzar
...zawieszenie sprawdzilem, jest ustawione na fabryczne, a co daje przesmarowanie rolgazu???, chodzi o to zeby szybko odbijal, hm sprawdze to,...napewno glownym powodem jest waga motoru 600tka byla lekka. Mysle , ze po przejchaniu 1-2 tys km bedzie troszkie lepiej...mam taka nadzieje... Pozycja siedzenia tez jest inna, 1000rr jest dluszy bardzie sie lezy i wyzej siedzi, to tez pewnie wplywa na moje problemy.

:
23 czerwca 2011, 14:32
autor: wiertło
Czesto rozgaz nie jest smarowany jest zaniedbane i sie nie cofa jak powinno tak samo warto linki wyczyscic i przesmarowac

:
24 czerwca 2011, 14:49
autor: Murzyn
Wydaje mi się że głównym twoim problemem jest odejmowanie gazu przy pokonywaniu zakrętu. Podczas pokonywania zakrętów powinno się stopniowo dodawać gaz przez co nie tracisz stabilnosici i wtedy bez problemu śmigasz po winklach.

:
24 czerwca 2011, 17:15
autor: Skalar
jeśli moto, gumy i zawiecha jest ok to chyba pozostaje tylko wjeździćsię się w sprzęta. Ja na sc57a przesiadłem się z k1 750 - ta sama buda co 600 k3 i nie miałem takich problemów. A nawet powiem że ze wszystkich moto, to właśnie 1000rr latało mi się najlepiej po winklach. Duża różnica na plus jest także po zmianie opon na torówki (tył profil 55)

:
24 czerwca 2011, 20:44
autor: razzar
Mysle wlasnie tez, ze problem moze bydz w oponie z tego co wiem Michelini pro race jest w opini uzytkownikow bardzo słaba opona, bardzo niska przyczepnosc, w porownaniu do DUNLOP'A d209 na kotrym smigalem na torze to roznica wydaje sie bydz kolosalna.
Dzisaj zrobilem kolejne 150km, mozna powiedziec , ze jest moze troszke lepiej, ale uslizg kola przy puszczaniu z gazu na zakrecie czuc caly czas. Bydz moze to wina opony i 1000ca wieksza moc daje popalic to na lukach. Spradze jeszcze luz na tylnum kole i wachaczu.

:
24 czerwca 2011, 22:49
autor: remek 2o
polecam dunlop d211, dobre gumy to podstawa
