Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Crash Pady

Post » 06 lipca 2008, 17:41

Witam mam pytanie chce zamontować jak w temacie pady do sc 57 2004 rok,proszę o opinie jakiej firmy i jak to zrobić bo z tego co sie dowiedziałem to tzreba wiercić otwory.

Chciałem również zapytac jaki alarm założyc do tego modelu,żeby był z odcieciem zapłonu bo jeden facet zaproponował mi taki można powiedzieć straszak tylko bez odcięcia,gość chyba raczej nie montował w motorach albo ma małe pojęcie, z góry dziekuje za info.
Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 02:00 przez jaro, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 6
Rejestracja: 19 maja 2008, 11:08
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Re: Crash Pady

Post » 09 lipca 2008, 16:47

jaro pisze:Witam mam pytanie chce zamontować jak w temacie pady do sc 57 2004 rok,proszę o opinie jakiej firmy i jak to zrobić bo z tego co sie dowiedziałem to tzreba wiercić otwory.

Chciałem również zapytac jaki alarm założyc do tego modelu,żeby był z odcieciem zapłonu bo jeden facet zaproponował mi taki można powiedzieć straszak tylko bez odcięcia,gość chyba raczej nie montował w motorach albo ma małe pojęcie, z góry dziekuje za info.


Tez szukalem crashpadow przy ktorych nie trzeba wiercic owiewki i jedyne jakie udalo mi sie znalezc to PWL znajdziesz ich wyroby na allegro a zaplacilem chyba 290 pln. Co do alarmu to chetnie przeczytam co inni ludzie na forum napisza. Pozdro

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 17:08

to nie masz HISS w swoim moto?

 
Posty: 28
Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 20:37

witam jam mam w swojej cbr crashpady LSL nie trzeba wiercic sa rozne kolory na www.scigacz.pl znajdziesz

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 22:27

tylko czy taki crashpad zamocowany jedna sruba do ramy na przedluzonym ramieniu nie zmieni swojego miejsca pobytu w razie paciaka? mysle ze jest to takie klejenie silnika na poxipol - i tak sie CENZURA
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2008, 21:54

Mam HISSA ale chciałem założyć jakis alarm,a co do tych Craschpadów moze poczekam do motobazaru żeby oglądnąć co i jak chyba że znajde w sklepie cos konkretnego,dzieki za info panowie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

05

Post » 14 stycznia 2009, 22:08

witam koledzy, mam pytanie odnosnie czy mocowanie crasch padow z 06 roku beda posawac do 05 w sc57. szukalem na necie ale mam tylko LSL ale sa za drogie ponad 550 zl. moze ktos wie gdzie mozna kupic cos za mniejsza kaske....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2009, 23:50

fabiq pisze:tylko czy taki crashpad zamocowany jedna sruba do ramy na przedluzonym ramieniu nie zmieni swojego miejsca pobytu w razie paciaka? mysle ze jest to takie klejenie silnika na poxipol - i tak sie CENZURA


Miałem pierwotnie crash-pady pewnej niemieckiej firmy której nazwy teraz nie pamiętam, jest to nie istotne :wink: Były one dość krótkie, w kształcie grzybka, mocowane na srubie do ramy i silnika. Po szlifie efekt był taki, że starła się połowa crash-pada chroniąc przednią owiewkę, niestety moto oparło się również na części zadupka-ale minimalnie, większość przyjął set pasażera :D Także spełniły swoją rolę w 100%. Pewnie duże znaczenie bedzie miała długość śruby i właściwości materiału z jakiego są wykonane...
Jakiekolwiek przedłużanie ramienia bedzie pogarszało właściwości...Chodzi o to żeby się ładnie strał przyjmując energię z uderzenia a nie wygiął czy połamał...
Obecnie mam założone dłuższe walcowe na krótkiej śrubie,ale mam nadzieję że nie bedę miał okazji opisywać jak się sprawdzają :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2009, 10:02

Jesli chcesz tanim kosztem i nie chodzi ci o logo producenta, masz kogos z tokarką to kup sobie ertalon i jesli masz troszke zmyslu technicznego to bez problemu pomiezysz dlugosci. Wielu moich znajomych ma wlasnie takie crasze. Niejednokrotnie zdawaly egzamin bo ertalon wlasnie sie sciera a nie peka. Mnie do mojego moto wyszlo 100zl ze wszystkim. Zrobilem sobie kapke dluzsze. Moze gozej wyglada ale mozna moto polozyc podniesc bez zadnej ryski.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 27 stycznia 2009, 22:40

Zrobilem sobie kapke dluzsze. Moze gozej wyglada ale mozna moto polozyc podniesc bez zadnej ryski.


Moglbys dac jakies foto tego jak ci to wyszlo. Lub jakis opisik w ktorym miejscu mocowales, w jaki sposob i jaka masz dlugosc tych craszow.
Jestem wlasnie na etapie robienia sobie i chetnie cos sie dowiem lub wymienie spostrzezenia.


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości