Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 10:32

trochę odbiegamy od tematu, ale jak wszyscy to i ja :P
znalzałem 1000 za 16 tyś :ooo:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1578048
teraz pytanie (bo obecnie szukam bladego) na poważnie:
czym się różnią (czy są gorsze/lepsze) wersje USA od europejskich?
z góry dzięki za konstruktywne odpowiedzi. :one:

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 10:38

wersja usa nie ma katalizatora (chyba), nie ma sond lambda, nie ma HISSa, obiło mi się o uszy że jest mocniejsza i chyba tyle.

[ Dodano: Wto Paź 13, 2009 10:41 am ]
a co do r1 czy rr to z tego co wiem to r1 jest cięższa i więcej pali. nie wiem jak się siedzi za sterami ale mi na bladym jest wygodnie. jak jest równy asfalt to kłade sie na zbiorniku i jest super.

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 13 października 2009, 11:09

Witam!!
Mity o większej mocy są BARDZO przesadzone .... i biorą się z tego że ktoś wymyślił sobie że jak jest LAMBDA to jest katalizator .. no A JAK JEST katalizator no to już w 100% musi byś słabszy bo przecież wszytko w wydechu osłabia moto ... no tylko że problem polega na tym że ni cuilka nie ma kata w wersji z lambdą ;-) ...
Mit drugi to BRAK HISSA .. no bo jak czegoś nie ma to moto wiadomo od razu że jest LŻEJSZE !!! No to CENZURA/ala szybciej o 15km/h ...
Ale co się będziemy spierać MITY opierają się na WIERZE a wiara potrafi góry przenosić więc i tak nikt kto w coś wierzy nie da się przekonać w zwykłej dyskusji .. więc pole do popisu dla znawców ... a pytanie brzmi : RÓŻNICE KATALOGOWE według HONDY pomiędzy silnikiem w wersji USA A EUR >>>> i wszytko będzie wiadomo ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 11:38

A.S. pisze:RÓŻNICE KATALOGOWE według HONDY pomiędzy silnikiem w wersji USA A EUR >>>> i wszytko będzie wiadomo

prosiłbym również inne róznice, np w elektryce itp.
można pewnie pominąć różnice w światłach, świecących kierunkach na stałe, prędkościomierz w milach (ale to chyba można jakoś przełączyć).

 
Posty: 3
Rejestracja: 11 października 2009, 13:10
Lokalizacja: siedliska
Motocykl: honda
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 16:21

no i mam jakies swiatełko w tunelu :!: :jupi: :jupi: a może ma ktos sprzet godny polecenia. Bo tak jak napisał wczesniej kolega cena okazja a na miejscu hihi: :wnerwiony: oglądałem już 5 szt 1000 i co ? klapa ręce mi opadają jak ludzie kłamią przez telefon . Chyba masz racjie lepiej przewinąć alternator nią skrzynię robić. hihi:No i jeszcze jedno pytanko czy model EU czy USA

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 13 października 2009, 19:31

:wnerwiony:
Ostatnio zmieniony 13 października 2009, 20:10 przez madmax, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 13 października 2009, 19:55

Wersje z USA w przeciwienstwie do EUR nie maja jeszcze blokady kierunkow, lampa swieci lewa nie prawa no i swieci prosto. Swiecace kierunki, brak H.I.S.A jak i licznik w milach i farencostam ktory bez problemu sie przestawia na km i C juz byly wymienione.
Inne sa jeszcze wzory malowan. Co do lambdy czy kata to nie wiem ale US cos tam nie ma. Natomiast wersja US jest slabsza od EUR. Nie wiem jak 57a ale 57b i 59 jak sie gdzies doczytalem (MOR jest dosc dobrze obeznany z tematem) Nie widza otwarcia przepustnicy powyzej okolo 10500obr przez co moc nie rosnie juz od tych obrotow tylko staje. Widac to na wykresach z hamowni.

Jesli chodzi o roznice 57a i b to najwieksza to wyglad z wielkim plusem dla b. Gdzies slyszalem ale nie wiem czy to miedzy bajki czy prawda ze b sa sporo mocniejsze zwlaszcza na dole nimo ze moc i moment jakos znaczaco nie urosly.

Jesli chodzi o kupno okazji to powiem ze okazje sie zdazaja mimo ze zaraz mnie zakrzycza ze nie. Jednak zadko sie zdazaja i trzeba miec sporo szczescia i cierpliwosci.

no to koncze chyba ten dlugi wywod:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 13 października 2009, 22:27

Witam!!
Nie wiem tez czy tak jest z tymi 10500 obr. ale najpiękniejsze uczucie na tym motocyklu to nie jest pełna maneta na 1 biegu.. ale otwarcie manety prawie do oporu na 6 biegu gdzieś w okolicy 10- 11 tysi ... wydawało by się logicznie rozumując że przy 200 km/h to ona będzie rok rozpędzać się do 299 ... a nic bardziej mylnego :-) ... wtedy dopiero przeciąg się robi :-) .. z każda sekunda rwie coraz mocniej .. bajka :-) ... No ale to mało gdzie można się tak bawić oprócz ( na śląsku) odcinka A4 do WROCŁAWIA :diabel2:
A ile dobrze kojarzę to właśnie był temat chyba o SC-59 że są słabsze w wersji USA ...
Na proste rozumowanie .. to lambda jest po to żeby mierząc temp. spalin komputer mógł za pomocą map wtrysku (zależnych oczywiście od wielu tez innych czynników ) mógl optymalnie dozować paliwo ... Za uboga mieszanka ( gorąca ) wypali pół głowicy ... za bogata ( zimna ) powoduje że silnik się muli nie przepalając prawidłowo wszystkiego .... więc o co kaman ???
Czikenie poratujesz kolegów ?? :diabel:

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2009, 07:29

babyy82 pisze:Natomiast wersja US jest slabsza od EUR

Mam amerykana i po tym jak znikaja mi z tyły motorki włacznie z najnowszym 1000RR to wątpie żeby wersja USA była słabsza.Jedynie R1 z 2007 ma niezły rozkład mocy i pokazuje co potrafi.A co do sprzedaży mojego motorka po okazyjnej cenie to stać mnie na nowy motorek i na starym nie musze zarobić...
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 14 października 2009, 10:13

Tego ze jest slabsza to chyba za bardzo sie nie odczuje chyba ze na 6 w okolicach 11tys obr. Poprostu porownujac wykresy z hamowni ze stanow i europy widac ze od tych obrotow moc nie przybywa tylko staje na tym poziomie do konca. Mowa jest tu o doslownie kilku konikach dlatego tego nie czuc pewnie bo zaraz sie obroty koncza. do tych 11tys wszystko jest bez zmian. W SC59 jest to moze bardziej zauwazalne bo tam jest czerwone pole przesuniete na wyzsze obroty.

A to ze zostawiasz w tyle inne sprzety nie znaczy wcale ze twoj jest mocniejszy tylko bycmoze masz wieksze umiejetnosci od reszty jezdzcow i potrafisz lepiej wykozystac to co ci sprzet oferuje.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2009, 13:55


 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2009, 18:29

Piotrek, to ta sama co w linku z pierwszej strony. jak by to była taka okazja to już by po niej zimno było...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość