Strona 1 z 2

1000RR sc57b a konkurencja

Post: 05 stycznia 2012, 19:48
autor: Black-Ghost
Witam pytam czysto teoretycznie jak jest z porównaniem SC57b do konkurencji np kawasaki zx10r, gixer 1000 czy r1. Wiele sie nasluchalem i naczytałem na innych forach że fajer jest jak rower (temat tyczy sie motocykli tylko z rocznikow 2006-2007) słabo przyspiesza wzgledem do konkurencji jego przyjaznosc użytkowanikowi przekłada sie na nude i brak frajdy z jazdy. Takie głosy slyszalem od użytkowników kawasaki. Kiedyś bardzo długo zastanawialem sie nad tą generacja bladego bo akutualnie uzytkuje SC33 i mimo kilku wad bardzo dobrze wspominam ponad 30tyś km nawiniete na bladym. Wiec jak jest na prawde? :okulary2: dodam że jezdzilem też modelem Yamahy R1 Rn19 i mimo że wszyscy mówia o bardzo słabym dole nie było to aż tak wyuczuwalne podczas dynamicznej jazdy a od 8-10tyś rpm motocykl sie katapultował aż do odciecia :dance:

Post: 05 stycznia 2012, 20:12
autor: wewir
powiem Ci tak ile raiderow tyle opini. Sam sie nad tym zastanawiałem i duzo sluchalem w barze rozmow motocyklistow i z nimi rozmawialem. I kazdy mial inne zdanie jednemu to sie podobalo innemu tamto i tak w kolo.

Post: 05 stycznia 2012, 20:14
autor: remek 2o
8 tys to raczej nie jest juz dolny zakres obrotow wiec nawet rn 19 bedzie szla jak szalona

Post: 05 stycznia 2012, 20:18
autor: Black-Ghost
remek 2o, Wiem dolny zakres to 2-5tyś obrotow tak sadze... fakt w tym zakresie nie było jakichs zrywów motocykl płynnie jechał. Ale też nie przyspieszał tak ochoczo jak np mój blady.

Post: 05 stycznia 2012, 22:49
autor: piotr dzimira
Black-Ghost, konkurencja kolego jest o jedna generacje przed :/

Post: 05 stycznia 2012, 23:05
autor: macu
Siema, moje zdanie jest takie, zależy od stylu jazdy, jak kupujesz motor do scigania się na 1/4mili lub pałowania na prostych, kup konkurencje jak chcesz sobie smigac na torze to CBR, wydaje mi się że zawieszenie ma duzo lepsze i ogołem lepiej wyważona i krete drogi czy tez tor jezdzi sie z wielka przyjemnoscia zreszta widac to po testach, a co do mocy to aż tak dużej różnicy na wysokich obrotach nie ma co do konkurencji. A i bezpieczeństwo sie liczy nie ma czegos takiego zeby ci rama strzelila heh

Post: 06 stycznia 2012, 00:02
autor: Black-Ghost
Głownie własnie mi chodziło o różnice miedzy rn19 a sc57b. Kawa i gix z tych roczników są brzydsze niż CENZURA nietoperz hihi: hihi: Niestety na sc57b mialem okazje tylko posiedziec :( temu pytam... moze ktoś jezdzil jednym i drugim...

Post: 06 stycznia 2012, 00:28
autor: Marek760i
jezdziłem RN12 miałem znaczy taka kiedys, SC57 nie jezdziłem ale jezdziłem SC59, znaczy mam taka, ale byłem na torze Pannoniaring i konfrontowałem sie z SC57, no i musze powiedziec , ze SC57 na przyspieszenie nie miała szans do SC59 a z kolei R1 RN12 bo taka miałem zle sie jezdzi jak CENZURA, zjezdza sie z siodełka cały czas i sie wali jajami o bak w RN19 pewnie tak samo bo to prawie to samo co RN12
SC59 w prowadzeniu jest bezkonkurencyjna

Post: 06 stycznia 2012, 01:38
autor: Black-Ghost
Marek760i, Ale to branie oleju mnie przeraża, tyle oleju to mi kiedyś brał stary olejak :one: I jakoś chciał bym uniknac kupowania beczki oleju na sezon :| Widze że jedyne wyjscie to s1000rr :dance:

Post: 06 stycznia 2012, 09:41
autor: Marek760i
jakie branie oleju , na tysiac do poł litra przy pałowaniu, ponoc młodsze roczniki nie biora, a BMW fajny motor ale jakos nie jestem przekonany co do niego

Post: 06 stycznia 2012, 09:52
autor: bodzenty
Black-Ghost pisze:Marek760i, Ale to branie oleju mnie przeraża, tyle oleju to mi kiedyś brał stary olejak :one: I jakoś chciał bym uniknac kupowania beczki oleju na sezon :| Widze że jedyne wyjscie to s1000rr :dance:

przeciez i tak wiadomo ze jestes fanem bmw to poc o te pytania wszedzie o tym piszesz :P

Post: 06 stycznia 2012, 10:09
autor: godlefas
Marek760i, hahaha dokładnie tak- też jeździłem sporo na RN12 i muszę przyznać Ci racje- zsiadałem z tego motocykla łapiąc się za krocze :D