Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Światła Awaryjne

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 05 lutego 2011, 12:15
Lokalizacja: Brzesko
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 maja 2013, 17:57

Po zamontowaniu ledów w swojej 929 postanowiłem dorobić awaryjne. Podpiołem się pod istniejącą instalacje a przełącznik mam teraz tam gdzie jest przycisk impulsowy od długich. Sprawa jest prosta i można ogarnąć temat spokojnie za 2h. Wystarczy rozkminić które kable idą do przełącznika długich i które do kierunków. I tak przewód ze "starej" instalacji długich (czarno-czerwony) wypinamy i łączymy go z przewodem od przełącznika kierunków ( szaro-biały). A przewód powrotny z długich (ciemno niebieski) podpinamy poprzez diody do przewodów kierunkowych (jasno niebieski i czerwony). Połączenia najlepiej polutować i dobrze założyć koszulki termokurczliwe na łączenia. Widok na zegarach po przyciśnięciu przycisku wskazuje zadziałanie obu kierunków. Pracy nie ma za dużo a koszty to max pare złotych (2 diody + koszulka termokurczliwa=5zł)
I kilka zdjęć z przebiegu operacij:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6d ... 21747.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44b ... 85233.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d ... df640.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 maja 2013, 20:03

wujek krzysiek, z tego co napisałeś to zmieniłeś przełącznik syg.długich na awaryjne, a teraz jak jedziesz za autem i chcesz komuś powiedzieć spi....... to jak? :P / ja jak chce komuś podziękować to poprostu Lewa :D może takie światełka niezłe są :P ale wg mnie zbędne. Niezłą perełke masz patrząc po przebiegu na zegarze ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 05 lutego 2011, 12:15
Lokalizacja: Brzesko
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 maja 2013, 22:09

Wiem że wywaliłem długie ale teraz nie muszę machać łapką tylko pstryknąć palcem co jest wygodniejsze, a jak jedziesz z większa prędkością to już trudniej podnosić rękę. Jeśli będę musial komuś powiedzieć spi... to zawsze zostaje jeszcze drugi przełącznik albo do odciny... ;) A moto to perełka tylko nie jeżdże tyle ile bym chcial bo praca nie pozwala i przebieg bardzo pomalutku rośnie :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 02 maja 2013, 20:56
Lokalizacja: Kraków
Motocykl:

Post » 04 maja 2013, 07:20

podłączyłem. Wygląda i działa bardzo fajnie.

do podłączenia są 4 przewody ogólnie roboty na ok 30min .

tez odganiam bardziej odcinka niz długimi :)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości