Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Elektrycznie zamykana tablica

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 lipca 2009, 12:12

motobandyta pisze:chyba kolego nie wiesz o czym piszesz. siłownik miał służyć do podnoszenia i opuszczania tablicy i nie miał to nic wspólnego z włącznikiem o który tu piszesz bo to najmniejszy problem. przeczytaj najpierw uważnie temat a potem potem odpisuj. (...)


Odpisywalem na post powyzej, tj.:
Exza pisze:Panowie, pomysł jak to zrobić od strony mechanicznej mam,
chcę użyć :
http://motoallegro.pl/item607984030_sil ... lidny.html
http://motoallegro.pl/item610809767_wla ... p_gun.html
i mam taką prośbę czy ktoś obeznany w elektryce mógłby mi wytłumaczyć jak kompletnemu laikowi jak połączyć kabelki żeby działało ?


Wlacznik typu "top gun" nie bedzie poprawnie obslugiwal silownika do centralki. Czytaj uwaznie :P
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 15 lipca 2009, 17:29

na silowniku od centralnego nie da rady nie blokuje sie,bo juz kiedys przerabialem ten temat :D

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 29 sierpnia 2009, 18:43

Za jakieś trzy tygodnie będę kombinował z montażem, mam już opracowaną elektronikę i pomysł na elementy mechaniczne. Jest kilka niedociągnięć przy zastosowaniu siłownika, ale da się je obejść. Najwięcej roboty będzie przy montażu elementów mechanicznych, przynajmniej zgodnie z moim zamysłem, bo nie mam zamiaru odstawiać jakiejś druciarni. Prawdopodobnie będę musiał zastąpić oryginalny błotnik elementem z żywicy i dorobić go pod kątem chowanej blachy. Stąd tyle pracy.
Jak coś spłodzę to wrzucę na jutuba.
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 listopada 2008, 11:03
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 30 sierpnia 2009, 11:01

Hoffman pisze:Za jakieś trzy tygodnie będę kombinował z montażem, mam już opracowaną elektronikę i pomysł na elementy mechaniczne. Jest kilka niedociągnięć przy zastosowaniu siłownika, ale da się je obejść. Najwięcej roboty będzie przy montażu elementów mechanicznych, przynajmniej zgodnie z moim zamysłem, bo nie mam zamiaru odstawiać jakiejś druciarni. Prawdopodobnie będę musiał zastąpić oryginalny błotnik elementem z żywicy i dorobić go pod kątem chowanej blachy. Stąd tyle pracy.
Jak coś spłodzę to wrzucę na jutuba.


Pamietam jak glupi krzys (Hoffman)wykombinował ze ulepi zadupek na hornecie nałożył pianke zeby zrobic profil a pozniej te piankie z farbą zdzierał wogole ten hornet miał tyle modyfikacji przez niego zrobionych ze pozniej go oddał w proszku a teraz ta biedna cbr ka szkoda mi jej rotfl2: albo miał mi naklejki porobić na moto a palant pokaleczył lakier i moto do malowania jest jeszcze sporo takich chistorii z nim kreskowka sasiedzi wymieka wiec jego "mądrych" rad nie nalezy traktować poważnie hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 listopada 2009, 17:25

Pytanie do tych co się znają. Jeśli już chciałbym zrobić tablicę na zawiasie i użyć do tego siłownika od centralnego zamka to powiedzcie mi czym różni się siłownik master (5 kabli) od slave (2 kable)? Na jakiej zasadzie działają? Na którym dałoby się coś takiego wymodzić i jak to ewentualnie skleić do kupy?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 listopada 2009, 17:37

nie da rady w ogole zrobic z silownika bo on sie nie blokuje,dajesz impuls silownik otworzy i po chwili spadnie na dol,juz to przerabialem a silownik z 5 czy z 2 kablami nic nie zmieni,wiec pomysl nad innym rozwiazaniem hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 listopada 2009, 17:59

A coś co działa na podobnej zasadzie? Bo zawias już mam (ktoś mądry wymyślił kiedyś LEGO TECHNIC :D )
Wygląda mniej więcej tak...
Obrazek
(pewnie i tak większość nie zrozumie mojego rysunku technicznego :P :P ) Zawias działa w 100 procentach i brakuje mi tego jednego siłownika (na rys. różowy).

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 listopada 2009, 23:22

rysunek jest spoko...

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 listopada 2009, 23:53

hmm na allegro tez widac ze sie oglaszaja http://moto.allegro.pl/item819008048_ch ... ornet.html cena calkiem calkiem ,ale pewnie samemu by sie dalo taniej zrobic :)
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 listopada 2009, 00:27

Z tym że za pięknie to nie wygląda :) poza tym co to za frajda kupić i założyć? :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 20 listopada 2009, 01:44

Bartek_929 pisze:czym różni się siłownik master (5 kabli) od slave (2 kable)? Na jakiej zasadzie działają? Na którym dałoby się coś takiego wymodzić i jak to ewentualnie skleić do kupy?



Różnica między master i slave jest taka, że slave ma dwa przewody zasilające czyli + i - a master dodatkowo ma tzw krańcówki w sobie, styki które dają sygnał zwrotny o położeniu siłownika. Inaczej mówiąc jeśli w samochodzie otworzysz kluczykiem drzwi z 5cio przewodowym siłownikiem to on puści sygnał do centralki która to z kolei otworzy lub zamknie resztę. Mam nadzieję, że zrozumiale to opisałem. :)

W twoim przypadku wystarczy jak wstawisz slave. W tym drugim 3 przewody będziesz miał nie wykorzystane. I jeszcze jedno - sterujesz takim siłownikiem podając plus z minusem w jedną stronę - w drugą zaś podajesz minus tam gdzie wcześniej plus a plus gdzie minus, czyli odwrotnie. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 listopada 2009, 04:33

Ok, podziękował :) Jak coś będę z tym kombinował to zrobię pare zdjęć i się podzielę :P

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość