Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

AKRAPOVIC K&N POWERCOMMANDER

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 17 grudnia 2013, 22:18

odpalilem dziś moto po wymianie świec i sama się otworzyła spowrotem i tak już została jak była czyli cały czas otwarta :) na czas demontażu całego airobxa sama się łajza zamkneła przez to że zdjęte z moto wszystko było pod bakiem i nad chłodnią..

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 19 grudnia 2013, 12:34

Jak chodzi o PC to nie polecam "gotowca" mapy lecz jednak kosztowną hamownię. Jeśli ma być to dobrze zrobione to uważam, że trzeba to właśnie tam zestroić pod cały setup Twojego motocykla i dokonać odpowiednich korekcji. Wyjściowo możesz użyć gotowca ale ja na Twoim
miejscu i tak wjechałbym na doregulowanie w hamownianych warunkach bo w przypadku tuningu takimi elemenatami nie ma gotowych programów moim zdaniem (jak te przykładowo śmieszne powerboxy do samochodów). Zawsze trzeba gdzieś podlać benzyny a gdzieś odjąć i żebyś miał pełnie frajdy nie oszczędzaj na tym.
W swojej SC59 mam PCIII zestrojone na hamowni i jest bardzo mocno odczuwalna różnica, szczególnie niewiele powyżej niskich obrotów i mega mocny środek.

Jak chodzi o klapki to polukaj na forum jest temat o Flapper i PAR modzie. Sorry ale nie mam czasu się rozpisywać :-)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości