Dzisiaj jest 25 lipca 2025, 19:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

xenony jaka barwa jest najlepsza i widoczna dla kierujacego?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 23:00

6000 tys - będzie pan zadowolony.
pozdrawiam :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 marca 2010, 23:38

tak ze 6000 tys obstwiam wiem bo mam i 100% zadowolenia :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 06 marca 2010, 15:01

a no to mnie pocieszyliście :D to pewnie będzie OK :D Pod koniec tygodnia się przekonam i wrzucę foty :P

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 12 marca 2010, 19:54

Panowie ja osobiście założyłem w k7 1250 5000k.Na zdjęciach porównanie zwykła i xenon

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 12 marca 2010, 20:45

No ładnie :)

I ja tez wrzucę tak jak obiecałem :)

6000k vs halogen
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 03 marca 2011, 23:01

Panowie, pytanie nt. xenonu - zakupiłem 6000k Hida , przetwornice cyfrową slim,i po dwóch dniach jeden żarnik padł, po nastepnych dwóch dniach drugi padł. Wszystko dobrze podpięte, kable zaizolowane, nie mam pojęcia co jest - do tego - jak załanczałem długie to czasem xenon gasł. ? Co może być tego przyczyną? Zamierzam kupić nowy żarnik philipsa za ponad 100 zł- ale nie chciał bym i jego stracić i wywalić kase w błoto. Hmmm....?
Tomaszek954

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2011, 23:29

xenon nie nadaje się na długie światła ...

 
Posty: 102
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 03 marca 2011, 23:48

Tomcbr600 pisze:Panowie, pytanie nt. xenonu - zakupiłem 6000k Hida , przetwornice cyfrową slim,i po dwóch dniach jeden żarnik padł, po nastepnych dwóch dniach drugi padł. Wszystko dobrze podpięte, kable zaizolowane, nie mam pojęcia co jest - do tego - jak załanczałem długie to czasem xenon gasł. ? Co może być tego przyczyną? Zamierzam kupić nowy żarnik philipsa za ponad 100 zł- ale nie chciał bym i jego stracić i wywalić kase w błoto. Hmmm....?

wydaje mi się że dzieję się to tak przez duży pobór prądu a na odpalonym moto też tak sie dzieję? u mnie jest podobna sytuacja tylko ze xenon przygasa po nacisnięciu migawki ale po szybkim powtórzeniu nacisniecia tego niema :ooo:
żarnik mam właśnie philipsa i 2 lata śmiga bez zarzutu!

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2011, 00:37

jak xenon poświeci z 3 min. to po włączeniu długich na chwilkę przygasa, ale nie gaśnie, niepokoi mnie to że zjarałem już 2 żarniki. Chyba Zaryzykuję i kupię żarnik philipsa

[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 11:40 pm ]
na odpalonym też tak się dzieje, ale tylko z początku, po chwili dłuższego świecenia na odpalonym jest normalnie. Mam nadzieję ,że nastepny żarnik mi nie padnie. szukałem osób które miały by podobny problem, ale nikt chyba takiego problemu nie miał.
Tomaszek954

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 marca 2011, 01:06

xenon przy starcie może szarpnąc nawet do 70W x 2 żarówki daje prawie 12A dolicz do tego sprawność przetwornicy hym bo ja wiem 60% to daje Ci 20A i tyle mniej więcej ciągniesz z instalacji prądu za każdym razem gdy chcesz mignąć długimi ...
a później są dramatyczne posty o spalonych regulatorach i alternatorach. Motocykl to nie mercedes, instalacje elektryczne nie są przystosowane do tak dużych i skokowych poborów prądu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2011, 01:15

xenon w mojej hondzie jest zamontowany na światłach krótkich, jeden żarnik i jedna przzetwornica, a czy jest możliwość zjarania żarnika poprzez np. słaby akumulator, w sensie ,że brakuje prądu do odpalenia żarnika ?
Tomaszek954

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 04 marca 2011, 09:54

Tomcbr600 pisze:xenon w mojej hondzie jest zamontowany na światłach krótkich, jeden żarnik i jedna przzetwornica, a czy jest możliwość zjarania żarnika poprzez np. słaby akumulator, w sensie ,że brakuje prądu do odpalenia żarnika ?


Nie ma takiej możliwości, po prostu sie nie zapali.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości