Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 23:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dlubanie 954...

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 17 lutego 2009, 14:19

no to Rudisz nieźle inwestujesz w moto ale podoba mi się ja jakbym nie sprzedawał swojej to oplot stalowy bym zarzucił i może ksenonki i też pare lepszych bajerów ale niestety sytuacja jest jaka jest i musze sprzedac cacuszko ale to nie ostatni Fajer napewno. A co do plastików to niewiem czasem czy oryginalnie nie maja oznaczenia ABS plastiki ale jak nie to właśnie z tego tworzywa są dośc dobre plastiki.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 17 lutego 2009, 16:50

No oryginaly to mieszanka ABSu i poli....costam. Nie pamietam. Dlatego powinno sie je tez odpowiednio spawacc. A inwestuje bo stwierdzilem ze nie warto sprzedawac za grosze, dorzucic pozniej pare tysia i miec znowu standard ale 2 czy 3 lata mlodszy...

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 17 lutego 2009, 17:02

Ja miałem tez kupowac 954 ale oczytałem się głupot że skrzynie padaja i bloki silnika pękają no i amorek skretu tez raczej obowiazkowo trzeba mieć i wogóle. Jakby skrzynia padła to całe moto trzeba rozbierac bo silnik jako rama tez robi bo wachacz jest do silnika przykrecany i jakoś mnie to wszystko troche zniechęciło bo w SC57 skrzynie można wyjąc bez rozkręcania większego motocykla czy nawet silnika no i Amorek jest Seryjny i to nie zły no i hamulce lepsze zawieszenie no i troszke wiecej kucy tez no ale to już jest kwestia wykorzystania moto. No ale miałem do wyboru 1000 rr po przejsciach a 954 raczej w idealnym stanie to wziołem to młodsze ale nie narzekam jedynie co mnie wnerwia to to ze to nie oryginalny lakier i tyle.Poza tym rewelka. Ale kumpel ma 954 i jednak lżejsza jest i mniejsza od 1000 rr heh jak 125 prawie HEHE.Fajny sprzęcik.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 05 marca 2009, 15:11

W zeszlym tyg doszedl przedsezonowy zestaw czyli Filtr K&N i olejek Motul 300V oraz nowy Motul RBF 600 i przeszlifowany dekiel zostal zmieniony na caly
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 5:35 pm ]
Tutaj pare fotek zaraz po zlozeniu 954 w tym sezonie. Mniej wiecej efekt koncowy choc ciagle nie pasuje mi poprowadzenei wydechu i na pewno nieobejdzie sie bez drobnych poprawek :] Na pewno musze cos dodac pod tylnia lampe na to puste miejsce z ktorego zabralem odblask, pasuje dokupic amor skretu bo stary sprzedalem no i wymarzonego PCIII oraz strojenie na hamowni.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość