Czy ktoś ma zastosowany ten patent w 954 ? Jakie macie opinie na temat tej modyfikacji ? Osobiście spotkałem się z takim "chamskim" rozwiązaniem w sc33 i tam zdawało egzamin , jednak zbyt mocne naciągniecie niszczy ślizgi i łańcuszek . Proszę o opinie czy warto to robić , gdyż wymiana napinacza na nowy to chyba krótkotrwałe zażegnanie tego problemu . Chętnie poczytam opinie osób które to praktykują .
hej jeśli jest podobnej konstrukcji jak w sc 33 to wymień sprężynke i trochę bardziej naciągnij. turtial na youtoube znajdziesz dla 600 f4 , jak bym miał komputer a nie telefon to bym ci dokładnie sprawdził
podciaganie sprezyny napinacza cbr - taki tytuł ma film gdzie jest opisane jak to zrobić żeby było dobrze . ja takie coś robiłem około 4 lat temu i za sprężynke płaciłem 18 zł i też od razu ją mocniej napiołem działało i działa dalej na starym łańcuchu który dokonał żywota i teraz na nowym dalej działa
wiertło pisze:Kup w larsonie sprężynkę i naciągnij na max. Tego patentu nie rób szkoda pieca.
Witam , jestem tu nowy:) Nie dawno zakupiłem 954 i jak większość użytkowników mam problem z napinaczem . Zastanawiam się, czy opłaca się kupić nowy czy wymienić sprężynke jak w temacie. Zrobiłem regulacje zaworów, wymieniłem łańcuch i teraz zatrzymałem się na napinaczu. Czy sprężyna z podanej strony będzie pasować do 954?? link: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... r%EA%BFyna . Pozdrawaim