Strona 1 z 1

Podniesienie Lag

Post: 23 kwietnia 2009, 17:56
autor: lukaszcbr
Co da podniesienie lag nad polke o 2 cm?? Czy to wpłynie jakos niekorzystnie badz korzystnie na motocykl?? Czy bedzie sie lepiej czy gorzej zachowywal w zakretach?? Podnosze te lagi z tego wzgledu ze mam takie dziwne mocowania do amorka ze trzeba lagi uniesc ponad polke zeby amor zamocowac do lagi. czekam na wypowiedzi.

Post: 23 kwietnia 2009, 18:41
autor: radziacbr
Witam. Nie jestem specjalistą od tego, ale wydaje mi się że spowoduje dociążenie przodu co bedzie miało wpływ na szybsze wejścia w zakręt, lecz będą minusy w postaci uciekającego tyłu w przypadku odkręcenia ostro gazu w złożeniu.

Post: 25 kwietnia 2009, 23:25
autor: anarcho
zmieni się kąt główki ramy przez co motocykl będzie "bardzej zwrrotny" co może być zaletą , z kolei przy większych prędkościach może być szima albo ogólnie niestabilnie

wpuszczanie lag w półki to najprostszy sposób na zmianę geometrii motocykla i wpływ na jego prowadzenie

Post: 15 lipca 2009, 01:06
autor: Hoffman
Tak się robi w nakedach często, żeby były bardziej gibkie. Ale czy jest sens takiej przeróbki w agresywnie już stworzonej do winkli 954? Taka przeróbka może wymagać amora skrętu, nie wiadomo jak taki wynalazek będzie zachowywał się na różnych nawierzchniach albo przy dużych prędkościach. Ostatnio mnie dopadła namiastka shimmy w łuku przy 170km/h kiedy tnąc zakręt zacząłem haczyć o te kocie oczka przy osi jezdni :/ Kasztany z nogawek się posypały, ale udało się wyjść cało z sytuacji.

Pozdro