Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czyszczenie filtra k&n

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

czyszczenie filtra k&n

Post » 20 maja 2009, 22:55

witam wszystkich
biore sie za czyszczenie filtra kaena w w moim CENZURA, kupilem w tym celu zestaw do czyszczenia od k&n, czyli srodek czyszczacy i olej w spreju. myslalem ze wszystko bedzie bardzo proste i latwe ale jak zobaczylem instrukcje ( oczywiscie w obcym jezyku) w ktorej bylo 12 pkt. to mnie lekko zatkalo. z pisma obrazkowego wnioskuje ze trzeba go popsikac tym srodkiem czyszczacym, potem oplukac woda, osuszyc a nastepnie nasmarowac tym smarem- ale nie wiem ile razy trzeba nim przepsikac-czy jest jakas zaleznosc miedzy grubosia filta a iloscia warstw oleju? a potem trzeba to osuszyc na jakiejs szmatce???niewiem.
gdyby ktos mial z tym wczesniej doczynienia -prosze niech napisze co i jak
z gory wielkie dzieki

 
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:28
Lokalizacja: ask
Motocykl: cbr 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 21 maja 2009, 01:00

hej, u mnie bylo napisane, zeby go spsikac caly z obu stron, poczekac ok 5 minut, wytrzepac najlepiej obijajac o cos twardego, wtedy wylecialo troche z niego, do tego ja to jeszcze srubokretem kazdy rowek :D czyscilem tzn jakies am zabrudzenia wyciagalem i odczekac az wyschnie, nie wolno suszarek uzywac, ja polozylem na sloncu, nastepnie nasaczalem kazdy rowek z jednej i drugiej strony i juz :) pozdro

 
Posty: 72
Rejestracja: 29 lutego 2008, 16:20
Lokalizacja: Świebodzi
Pochwały: 3
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2009, 08:34

Nasącz filtr płynem do czyszczenia tak aby były spryskane wszystkie włókna. Zrób to od wewnętrznej jak i od zewnętrznej strony. Poczekaj 10 min aby brud sie dobrze rozpuścił. Odkręć dość mocno wodę w kranie (ale tylko letnią) i płukaj filtr od wewnętrznej (tylko od wewnętrznej) strony tak aby brud wylatywa na zewnątrz. Pozostaw go do całkowitego wyschnięcia. Spryskaj następnie filtr olejem od wewnątrz i na zewnątrz. Pozostaw na następne 15-20 min tak aby wszystkie włókna dobrze nasiąknęły tym "różem":)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2009, 16:39

dodac jedynie mozna ze nie wolno go suszyc przedmuchujac kompresorem, zostawic niech sam wyschnie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 30 marca 2010, 22:59

witam

odswiezam temat zeby nie zakładać nowego.

Wczoraj wyczysciłem filtr, zamontowałem go i pojechałem polatać. Niestety stwierdziłem, że chyba mi gdzieś 50 kucy s*ierdoliło. I tu moje pytanie:

czy zastosowanie zbyt dużej ilości olejku do nasączania mogło spowodować że moto osłabło?Za mało powietrza dostaje przez to? Bo nic inego nie przychodzi mi do głowy...

dzisiaj wyprałm go ponownie i jutro znów spróbuje. Oby tym razem moto było w pełni sił...

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości