Dzisiaj jest 03 czerwca 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Power Commander do 954 - czy warto?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Power Commander do 954 - czy warto?

Post » 21 maja 2009, 09:51

Witka fajerowcy.
Mam możliwość kupienia Power Commandera w dobrej cenie. Posiadam filtr powietrza K&N, oraz przerobiony osobiście na przelotowy wydech angielskiego Quilla.

Teraz pytanie.

Czy ktoś z was ma lub miał założonego już PC ? Czy dużo wzrasta spalanie? Czy może to mieć zły wpływ na silnik? Jeśli tak to jaki? Moto mam w idealnym stanie, naprawdę igiełka i nie chciałbym żałować później jak mi się coś sp...szy. Dodam że mam możliwość dokładnego dostrojenia PC do moto. Wgrania map itp.

Jak ktoś ma chęć powiedzieć np. po ch..j Ci to? Do lansu. Albo że mnie poj...ało bo moto już i tak ma kopa to po co zakładać. Niech się lepiej nie wypowiada albo wyżyje się na innym forum.

Liczę na konstruktywne i wartościowe informację. Tym, którzy chcą pomóc a nie dać upust swojej arogancji z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 10:25 przez Guliver, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 21 maja 2009, 10:00

Jeśli masz w dobrej kasie sam Power Commander jak i strojenie to raczej warto. Ciężko mi powiedzieć jaki jest przyrost mocy itp , ale z tego co się orientuje można trochę zdziałać w kierunku charakterystyki silnika, która ma moim zdaniem większe znaczenie niż cyfry. Ja bym Tobie proponował jak jesteś w Wawie podjechać do Piaseczna do Poland Position , albo do tej firmy którą założył Tomasz Kędzior i porozmawiać z kimś kto pracuje przy strojeniu (zapewne uzyskasz rzeczową odpowiedz). Ja osobiście niemam takiego bajeru w moto i nie miałem więc z doświadczenia nic nie powiem - jedynie tyle co czytałem i słyszałem. Nigdy nie spotkałem się z jakimś stwierdzeniem żeby coś komuś padło przez Power Commander.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 21 maja 2009, 11:23

Pasc Ci nic nie padnie nic tez nie pogorszysz chyba ze nie zestroisz moto po zalozeniu ale wtedy tylko nie uzyskasz nic ciekawego. ALe jak mowisz ze masz tylko K&n i sam tlumik to tez Ci to wiele nie poprawi... dobre wfekty by byly gdybys mial caly uklad sportowy.
Ja sam planowalem kupic PC ale nie bylo nic w dobrej kasie wiec jakbys sie rozmyslil to daj znac chetnie przygarne.
Dolicz jeszcze koszt strojenia ok 400zl

 
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2009, 13:17
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: CBR 954rr
Rok produkcji: 2002

PC

Post » 21 maja 2009, 11:54

Ja u siebie w 954 załozyłem jakieś 3 tyg. temu PC3 a mam akrapa i k&n i za dużo nie pomogło jeżeli chodzi o osiągi, ale jak zrobiłem strojenie na hamowni jest dużo lepiej. Pozatym moje ukochane moto zaczeło mniej Palić, i to zauważalnie mniej więc ja uważam że warto ale hamownia obowiązkowo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 maja 2009, 21:54

Ja bym bral za dobra cene :) ale jak koledzy wczesniej napisali obowiazkowo hamownia a nie wgranie map z netu! kazdy moto ma inne dodatki a nawet niby te same moga inaczej zachowywac sie w twoim moto...
Po dobrym zestrojeniu wlasnie spalanie moze lekko obnizyc sie bo moment wzrasta przy nizszych predkosciach i biegami nie trzeba tak machac :) co do mocy to raczej bym na wzrost nie liczyl...

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 23 maja 2009, 00:19

Dzięki za info koledzy. Moto-matias a gdzie go hamowałeś w Wawie i ile Cię to kosztowało?

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 23 maja 2009, 01:54

Układ wydechowy, filtr i już power-com jest przydatny do zestrojenia ECU

Na hamownię wbijaj się do VTG, a właściwie do motocyklowego warsztatu tam.
Właścicielem jest Konrad, zajebisty gość i mega świetny mechanik
Przygotowują motocykle wyścigowe do WMMP, do 1/4 - nitro, turbo i inne takie bajki
- najwyższa półka sprawności ;)
Jakbyś chciał się ustawić to dawaj znaka na PW.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 27 maja 2009, 19:47

Wie ktoś czy pod oryginalnym filtrem musi być uszczelka ? Bo na fiszkach widać jak byk że coś tam jest. Może da rade się bez niej obyć ? A może ma ktoś taką do sprzedania ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 06 czerwca 2009, 20:13

witam podłączę się pod temat może mi ktoś powiedzieć w którym miejscu wpina się kostki od PCIII szukałem tak bez rozkręcania moto i nie wiem gdzie to może być ,przy kupnie moto dostałem ten gadżet ,koleś mówił że był w tym moto jak dla mnie trochę moto kuleje i może po zamontowaniu go z powrotem da jakieś efekty
już znalazłem wszystko jest na stronie
http://www.powercommander.com/powercomm ... fault.aspx
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości