Dzisiaj jest 03 czerwca 2025, 01:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co da wyjęcie katalizatora?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Co da wyjęcie katalizatora?

Post » 25 maja 2009, 14:20

Hello. Tak jak w temacie. Zastanawiam się nad wyjęciem z końcówki kolektorów katalizatora. Co taki zabieg da? Jakie tego mogą być efekty? Moto powinno się lepiej wkręcać, ale czy w praktyce też tak jest. Z pewnością będzie głośniej ryczeć. Czy ktoś to już robił? Oczywiście sonda lambda zostanie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Re: Co da wyjęcie katalizatora?

Post » 09 lipca 2009, 21:25

Hmm. Pytanie troche starsze ale tez jestem ciekwy co o tym sądzicie. Akurat mam taka sytuacje ze posiadam na stanie dwa wydechy. Dwa orginaly tylko ze jeden wybebeszony. Nie chce go zakladac z obawy o lambde. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 lipca 2009, 11:24
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 2002

Post » 09 lipca 2009, 21:48

Myślę, że sondzie nic nie będzie ponieważ jest ona przed końcówką także będzie dostawała prawidłowe dane więc mozna smiało zakładać :)
A co do oryginalnego wybebeszonego wydechu to będzie najprawdopodobniej wydawał metaliczne dźwięki także nie wiadomo jaki będzie efekt ;/ osobiście polecam jakiś tani sportowy wydech ew. mozna go jeszcze skrócic i efekt będzie zapewne jeszcze lepszy :) sam zrobiłem coś takiego i jestem zadowolony :)
Kris954

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 09 lipca 2009, 23:22

..chłopaki qrw.wywalcie te seryjne wydechy
od roku praktycznie jezdze na samym kolektorze z sondą-a wydech to nakladka wielkosci puszki od piwa wykonana z carbonu.
tydzien temu zalozylem seryjny wydech zeby sprawdzic jak sie zachowuje moto--masakra
palil 1 l wiecej paliwa mocy odczuwalnie z 1/3 mniej i cichy jak sqter-jezdzic się nie chciało
..na samym kolektorze moto ma max mocy i pali ok 5.5 l /100km-takie jest moje doświadczenie--po przejechaniu 20 tys km na samym kolektorze

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 10 lipca 2009, 09:42

misiopajur, zapodaj jakąś fotkę jak to wygląda...
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 10 lipca 2009, 15:04

Kata trzeba wywalić i tyle!!!
Niepotrzebnie tracicie moc :D

Chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć po co to wkładają - ekologia.

Nie sądzę, żeby w moto było słychać metaliczne dźwięki, w końcu i tak wydobywający odgłos z końcówki jest głośniejszy niż w aucie.

Katalizatorom mówie zawsze WON! Przerabiałem to już w swojej A4 i renówce:-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 11 lipca 2009, 09:55

zaciekawił mnie ten temat, mi co prawda chodzi o katalizator w sc57a ale mam pytanie czy można go usunąć jakoś mało inwazyjnie czy trzeba coś piłować, wycinać, spawać itp... :632:
widziałem go jak był odsłonięty przy okazji wymiany końcówki ale nawet nie przyszło mi do głowy rozkminianie jak go wywalić, a szkoda bo pewnie teraz znów trzeba by było cały tył rozbierać :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 11 lipca 2009, 10:36

misiopajur zapodaj foty bo cholernie mnie zaciekawiłeś swoja wypowiedzia :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 11 lipca 2009, 13:52

Można rozciąć układ i wyjąć cały wkład lub poprzez otwór wytłuc prętem i młotkiem.
Pamiętajcie tylko, że ceramika to nie wszystko i trzeba wyciągnąć jeszcze 2 uszczelnienia tej ceramiki, bo inaczej zapchacie wylot - tak jest w samochodach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 11 lipca 2009, 14:27

siema..chlopaki jakos pod koniec tygodnia bo jeszcze w Krynicy Morskiej siedze.a nie mam fotocamery :D

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2009, 18:09

a po co siedzisz w krynicy morskiej?
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 11 lipca 2009, 22:30

misiopajur pisze:siema..chlopaki jakos pod koniec tygodnia bo ......

ale już jest sobota i koniec tygodnia hihi: :P

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości