Strona 1 z 2

Power Commander mała pomoc :)

Post: 09 lipca 2009, 20:49
autor: Kris9544
Jestem laikiem w tej dziedinie a więc mam kilka pytań co do power comanndera (nabyłem go dziś) :) założyłem nowy temat, jeżeli to sprawia problem to proszę o przeniesienie ;) z góry przepraszam :)
1. do czego służą 3 przyciki na obudowie ( LOW,MID,HIGHT)
2. Ma ktoś może mape, która została stworzona pod jego model NIE chodzi mi o te ,które są na płycie :)

W sumie są to 2 pytania :) proszę o odpowiedź. Pozdrawiam .
Mam wgraną mape pod Yoshimure i filtr muszę przyznać, że jest duża różnica w jeździe ale cos mi mówi, że to jeszcze nie to ;) Aha wydech mam jakiś nieseryjny nie znam nazwy ;/ ale jest to tylko sama końcówka, .

Post: 15 października 2009, 00:09
autor: tuptus
Niestety nie moge ci odpowedziec na twoje pytanie, ale konkretniej chcialbym sie dowiedziec czy warto wydawac tyle pieniedzy? Czy faktycznie jest odczuwalna roznica i jakiej firmy zakupies

Post: 15 października 2009, 06:55
autor: Mor
Przyciski służą do wzbogacania/zubażania mieszkanki w zakresie obrotów niskich (LOW), średnich (MEDIUM) i wysokich (HIGH). To taki ukłon w stronę "nieinformatycznych".
Najlepiej oczywiście zrobić indywidualną mapę, ale potrzeba porządnej hamowni i kumatego operatora. W innym wypadku lepiej wgrać gotowca pod swoje modyfikacje. Jak masz samą końcówkę nie wgrywaj mapy dla pełnego układu, bo będziesz szedł na bogatej mieszance.

Post: 15 października 2009, 10:12
autor: Guliver
Jeżeli masz tylko końcówkę z pustym przelotem to najlepiej wgraj mapę:

M110-508 European Model, Arrow slip-on and stock or aftermarket air filter.

tutaj masz link z którego pobierzesz sobie wszystkie mapy i wybierzesz do załadowania powyższą:

http://www.powercommander.com/downloads ... 10-ALL.exe

Poza tym żę wgrasz sobie mapę możesz jeszcze dostosować ją pod siebie za pomocą 3 przycisków. Możesz zubożyć lub wzbogacić mieszankę w wybranym zakresie obrotów niskich (LOW), średnich (MEDIUM) i wysokich (HIGH).
Opis jak to zrobić masz na stronie 4 w tym dokumencie pdf. :

http://www.powercommander.com/downloads ... 10-211.pdf

Jak będziesz miał kłopoty ze zrozumieniem to daj znać to Ci przetłumaczę na polski.

Jak miałem 954rr to PCIIIR naprawdę robił różnicę. Jak się przejechałem 954rr kumpla który nie miał PC to mi się wydawał jakiś wół z tej CEBRy. Raz założysz i dobrze ustawisz to już nie będziesz chciał jeździć bez PC.

Post: 15 października 2009, 11:31
autor: pANpawiAN
strojenie jakiejkolwiek jednostki bez jej hamowania to o kant tyłka...

Post: 15 października 2009, 13:29
autor: Guliver
pANpawiAN pisze:strojenie jakiejkolwiek jednostki bez jej hamowania to o kant tyłka...


Poniekąd masz rację. Jak kupowałem PC do swojej 954rr też mi to radziłeś. Jednak z braku funduszy postanowiłem sam się tym zająć z moim znajomym. Metodą wielokrotnych prób. Wgrywania różnych map. Wielokrotnych przejażdżek i kombinowania z mapami za pomocą programu udostępnionego na płycie do PC (można go również pobrać z sieci) najlepszym i optymalnym (w moim odczuciu, jeżeli chodzi o stosunek przyrostu mocy do spalania, które pomimo tego iż czułem że moto miało znacznie większego kopa spadło o 0,6l/100km) właśnie powyższa mapa spełniała moje oczekiwania. Dodam tylko iż miałem również filtr K&N.

Oczywiście jeżeli masz możliwość dostrojenia na hamowni w dobrych pieniądzach to polecam. Jednak musisz wiedzieć czego chcesz. Bo na hamowni można również dostroić PC tak że po modyfikacji map będzie moto nie do okiełznania. Tylko wtedy kosztem wytrzymałości silnika oraz spalania. Dlatego musisz wiedzieć czego oczekujesz po takim strojeniu na hamowni aby to wcześniej ustalić z osobą która się zajmie twoim moto.
Jak dla mnie w zupełności wystarczyło to co napisałem w poście powyżej.

Post: 21 czerwca 2012, 02:52
autor: Skucior
Witam, sorry że odkopuję ten temat, ale chciałem zapytać czy ma ktoś jakaś dobrą mapę do PC na 929 z przelotem i seryjnym filtrem? Ta mapa co podał kolega Guliver nie będzie pasować do 929 nie?

Pozdrawiam

Post: 21 czerwca 2012, 14:44
autor: blazej33
Mapy powinny być wgrywana pod konkretne moto. Ewentualnie możesz brać gotowce ze strony PowerCommander lub mapy przygotowane przez magików zazwyczaj na zachodnich forach. Dużo map jest na forum 1000RR.net ale oni mają wachę 92 oktany więc lipa, ale na pewno znajdziesz coś ciekawego w EU :one:

Post: 06 listopada 2012, 22:15
autor: luis954
witam...panowie odkopuje temat na prośbę znajomego.więc tak zakupił używkę powera III wymontowanego z cbr 954 tylko z tego co się orientuje to powinna być do tego płyta CD i jakiś kabel (USB bodajże)ale on akurat tych dwóch rzeczy nie ma.I teraz jak to zrobić żeby to hulało?
Dodam że ma końcówkę przelot Leo Vince (kolektory fabryczne) plus filtr K&N.
Da się coś z tego zrobić?

Z góry dzięki za Odp .pozdro.

Post: 06 listopada 2012, 22:56
autor: AkumIZocha
Sciągnąc Software ze strony producenta, kupić kabel w sklepie "komputerowym" i po krzyku :)
A reszta zalezy od niego czy chce sobie wgrać mapy ze strony, czy robić Dyno- polecam to drugie. Jak juz ma III to niech tez sciągnie Pump Acceleratora ;) ja to aktywowałem i fajnie hulało.

Post: 06 listopada 2012, 23:14
autor: Skucior
Cześć:) Kolego możesz rozwinąć temat Pump Acceleratora bo nie jestem w temacie, a mam PC i chętnie bym coś tam pogmerał żeby na nowy sezon Honda była jeszcze bardziej skoczna hihi:

Post: 07 listopada 2012, 00:23
autor: luis954
czyli coś z tego będzie.najlepiej pewnie zrobić wszystko na hamowni.jak możecie kogoś polecić dodam że kolo z wielkopolski dokładnie okolice Kalisza.i na jakie koszta się szykować.
AkumIZocha co to za ustrojstwo ten pump acelerator? :ooo: