Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu.

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2009, 23:07

A co myślicie o zaadoptowaniu seryjnego amorka z np GSXRa ? Widziałem na allegro prawie nówki. W TLs miałem seryjny amor Suzuki i musze przyznać że sprawował się całkiem nieźle. A po zalaniu twardszym olejem wręcz bez zastrzeżeń. Wiadomo nie bedzie to Ohnils ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 26 stycznia 2009, 10:46

r3coil, daj znaka czy dojdzie i czy nie było problemów z przesyłka. Ja dowiadywałem się w Motocyklonie (importer LSL na Polskę) i mocowanie w kokpicie coś kolo 1100 PLA a nad bakiem ok 1200 PLN. Dokładne ceny mam w domu wiece wyedytuje później. Swoja drogą dziwne, że u oficjalnego importera jest drożej...

 
Posty: 8
Rejestracja: 24 stycznia 2009, 22:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 02 lutego 2009, 12:26

no wiec jak kolega slusnzie zauwazyl, dziwne by bylo gdyby dystrybutor mial drozej od resellera... panowie zadzwonili ze faktycznie informacja na stronie jest nie scisla (bo sugeruje amora nad polke) a cena dotyczy pod zegary... amor nad polke kosztuje 1280 wiec tak jak wszedzie mniej wiecej, tyle ze panowie pokrywaja koszt wysylki i przepraszaja za info wprowadzajace w blad, takze nie zaoszczedzilem ale amor juz jest :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 03 lutego 2009, 10:16

mam mały dylemat: w moim fajerze jest amorek skrętu: "SPRINT" na moje oko nie działa najlepiej, zbyt słabo tłumi no i są wycieki oleju...stąd pytania:
-da sie go zregenerować-(może we własnym zakresie)?
-czy do tego mocowania idzie dokupić inny amor, jeśli tak-na co zwrócić uwagę, poza średnicą zew. amorka?
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2009, 15:42

da sie sprintem go na smietnik wywalic-sprint to tanie i jakosciowo bardzo slabe amorki-wiec watpie aby byly do tego jakies zestawy naprawcze-oczywiscie skok amorka jest tez wazny
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 19 lutego 2009, 18:02

witam jakie sa roznice w mocowaniach amorow LSL na glowce i pod zegarami?tylko latwosc zmiany ustawienia podczas jacdy?czy cos jeszcze, z gory dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 lutego 2009, 17:53
Lokalizacja: Busko-Zdr
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 20 lutego 2009, 23:02

Witam ja zakupiłem amor LSL z mocowaniem nad półkami a coś więcej o nim samym powiem jak zejdą śniegi ;) (mam nadzieje że już nie długo :D

 
Posty: 41
Rejestracja: 26 kwietnia 2008, 22:03
Lokalizacja: Głogów
Motocykl: Fireblade 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 24 lutego 2009, 13:35

interesuje mnie amor SCOTTSa .
http://www.hardracing.com/Shocks%20&%20 ... Scotts.htm
Koszt tego amorka do bladego to jakies 420$ , ktos miał takiego w swojej maszynie? i czy jest godny polecenia :?:
Blady 954 HA HA

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 24 lutego 2009, 19:41

Scotts'y z tego co wiem to jedne z lepszych amorków do 2oo ale za to w ch** drogie :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 05 marca 2009, 16:11

Zamontowałem przed chwilą amortyzator LSL mocowany w kokpicie. Najwięcej uwag mam do miejsca mocowania. Chyba mam za duże dłonie, bo przy dokręcaniu kilku śrub myślałem, że cholery dostanę. Miejsca tam jest naprawdę niedużo. No ale już zrobione. Na plus muszę zaliczyć to, że mniej rzuca się w oczy (złodzieje nie śpią:) i że ładnie to nawet wygląda.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 marca 2009, 11:57

gonzo pisze:Zamontowałem przed chwilą amortyzator LSL mocowany w kokpicie

zapodaj jakąś fote jak to się prezenci.
senkju :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2009, 18:26

Fotki (sorry za marną jakość, ale miałem tylko telefon):

foto1

foto2

foto3

foto4

foto5

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości