Dzisiaj jest 30 marca 2024, 02:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu.

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 17 października 2008, 23:27
Lokalizacja: Karczów k
Motocykl: Honda CBR 929 -już brak
Rok produkcji: 2000

Post » 06 marca 2009, 21:56

ja też zamontowałem amorek pod zegarami wygląda to nieżle dostęp do regulacji w czasie jazdy jes dobry z tego co prubowałem na sucho ale dokładnie sprawdzę jutro jak będzie pogoda,zapodam dwa zdjęcia jak to wygląda może coś będzie widać
Załączniki
SNC00295 3.JPG
SNC00292 2.JPG

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 lipca 2009, 01:26

Ja dzisiaj zamówiłem sobie coś takiego :one:

Obrazek

Zobaczymy jak to się sprawuje. Trochę późno sprawdziłem temat, bo zapewne zamówiłbym Scotts Rotary Steering Damper. Cena identyczna z GPR.
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 lipca 2009, 19:51

daj fotki jak zamontujesz i opinie jak sie sprawuje :)

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 15 grudnia 2009, 22:04

Koledzy który amorek wybrac hyperpro csc czy rsc??? Rozmawiałem z dwoma kolesiami i twierzda ze leszy jest ten tanszy csc, dodam ze oni smigaja na torze. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 15 grudnia 2009, 22:17

ja mielem RSC czyli progresywny... chodzi lzej niz csc a jak jest szarpniecie to sie wzmacnia wiec na ulice lepszy RSC bo latwiej manewrowac (mniejszy opor) CSC to zwykly liniowy amor gdzie wraz z mocniejszym skreceniem kierownica ciezej chodzi (dlatego lepszy na tor), your choice

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 grudnia 2009, 23:12

Wybór padł na csc :diabel: :jupi: Zamontuje w wigilie niech hania tez poczuje świeta:):)

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 lutego 2009, 17:53
Lokalizacja: Busko-Zdr
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2010, 01:10

A z innej beczki czy ktoś wie gdzie dostane uszczelniacze do amorka Ohlins i mniej więcej jaki koszt ?

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 23 stycznia 2010, 21:03

WItam, posiadam amortyzator scotta. Ostatnio uciekło mi troszkę oleju i nie wiem co dolać ewentualnie zmienić. Macie jakieś doświadczenia?

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 11:35

Romin954 pisze:WItam, posiadam amortyzator scotta. Ostatnio uciekło mi troszkę oleju i nie wiem co dolać ewentualnie zmienić. Macie jakieś doświadczenia?


Recommended oils: / Bel-Ray HVi light or 3w / Spectro Very light / PJ1 2.5wt

pozdr dane ze strony scotta

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 25 stycznia 2010, 15:22

dzieki za info i pozdrawiam

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości