Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

filtry k&n

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 19 marca 2008, 10:45
Lokalizacja: Chojnów
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

filtry k&n

Post » 24 marca 2008, 18:14

mam fajera i wiem, że na pierwsze wyposażenie szły filtry powietrza k&n, ale zuważyłem, że też filtr oleju jest k&n. czy może to być jeszcze pierwszy filtr, bo moto ma prawie 8 tyś. km?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 24 marca 2008, 19:05

Witam wątpie w to powinien byc fabryczny hondy

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2008, 22:06

Pierwsze slysze ,ze Honda wyposazala swoje nowe motocykle w sportowe filtry KN . Z tego co wiem to materialy eksploatacyjne sa z logo Hondy . W takim razie w Twoim wypadku mozliwe ,ze ten przebieg 8 tys jest jakby watpliwy .
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posty: 11
Rejestracja: 19 marca 2008, 10:45
Lokalizacja: Chojnów
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2008, 09:54

miałem doczynienia z 5. 954 i w każdym był filtr powietrza K&N także czy to zbieg okoliczności? dodam, że nikt nie zmieniał filtra powietrza
dlatego też moje pytanie o filtr oleju

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2008, 02:23

Nie mam swojej hondy od nowosci, ale wydaje mi sie ze oryginalnie posiada ona fabryczne filtry a nie amerykanskie zamienniki K&N. Jesli moge miec pewne watpliwosci co do filtra oleju, tak oryginalny filtr powietrza (ktory wymienilem zreszta niedawno na sportowy K&N :wink: ) jest papierowy. Co do filra oleju, pierwsza zmiana powinna nastapic po 1000km, druga po 12800km i kolejne co 12800km.... Osobiscie stawialbym na to ze to kolejny juz filtr oleju w twoim moto i jesli jestes na 100%pewnien przebiegu to masz jeszcze jakies 5tys. do jego wymiany. A swoja droga to zadkosc zeby 5-6letnie moto mialo 8 tys.przebiegu... Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 27 marca 2008, 13:50

Zdarza sie ze 6-7 letnie motocykle sportowe maja tak maly przegieg ale w szczegolnosci sa to motocykle z USA, ktore 95% tego przebiegu zrobily albo na tylnym albo przednim kole ;) wiec sadze ze lipiej miec motocykl ktory ma przebieg 50 tys km i byl jezdzony normalnie ;) A co do K&N. Jesli motocykl jest z europy bedzie mial filtry oryginalne hondowskie. Motocykl skladany z stanach na 98% ma filtry k&n poniewaz taniej to wychodzi producentowi.Pozdrawiam.

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2008, 21:38

Wydaje sie ,ze sluszna dedukcja , jesli motocykl ze stanow to z K&N a jesli europa to papierowy. Co do przebiegu to rodzynki sie zdarzaja nawet w ciescie ale i tak jest ich niewiele. Ja to jestem z tych niedowiarkow co jak nie dotkna to nie uwierza :)
---
pozdrawiam :)
Jacek

 
Posty: 11
Rejestracja: 19 marca 2008, 10:45
Lokalizacja: Chojnów
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 08:21

temat się rozdmuchał
to mój drugi 954 i pierwszy miał 5 lat i 9 tyś, obecnie mam też 5 letni i ma 8 tyś. z tego co widzę to moto ma faktycznie ten przebieg i wykluczam jakiś macher w liczniku.
jak już pisałem miałem do czynienia z 5 fajerami i każdy miał K&N i 3 były europejskie, a 2 z usa, dlatego postawiłem pytanie na temat filtrów

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 19:19

Z ciekawosci zajrzlem do serwisowki. Nie ma w niej nic na temat czyszczenia czy smarowania filtra powietrza, co jest przeciez charakterystyczne dla K&N. Wrecz przeciwnie, jesli jest zurzyty nalezy go po prostu wymienic... Zdjecie w serwisowce rowniez odpowiada standardowemu filtrowi papierowemu. Nie wiem jak jest z wersjami USA, ale to ze wszystkie wspomniane przez ciebie europejczyki mialy K&N to musialbyc czysty zbieg okolicznosci :wink:


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości