Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 10:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu OHLINS

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Amortyzator skrętu OHLINS

Post » 28 czerwca 2010, 00:25

Witam. Czy opłaca sie kupić Amor skretu Ohlins z mocowanie harrisa za 1150zl? Dodam, że amor jest uzywany ale w stanie idealnym bez najmniejszej ryski czy jakiegokolwiek wycieku. Jest on z bieżacego rocznika takze dosyć świezy i nie wiem czy sie opłaca zainwestowac za taka cene.

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 28 czerwca 2010, 00:41

W amor zawsze warto zainwestować a cena jaką piszesz nie jest jakaś wygórowana jeżeli rzeczywiście jest w stanie idealnym to bierz i się ciesz z jazdy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 10:27

borek, ma racje.Cena jak za ohlinsa nie jest wygorowana.Masz komplet mocowania i jesli jest w stanie w jakim piszesz to sie wiele nie zastanawiaj tylko bierz

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 07 lipca 2010, 11:04

Dostałem własnie ten amorek i tu sie pojawia pytanie poniewaz z amortyzatorem skretu mam doczynienia 1-szy raz to chce zapytac czy działa poprawnie poniewaz nawet na 19-tnastym ustawieniu kierownica choc ciezko moge ruszac a jak pocno szarpie to słychac w srodku olej ale kiewownica da sie ruszac. W połowie regulacji kierownica chodzi lekko. Chciałem zapytac jak sprawdzic czy amor działa poprawnie poza testem na drogach ? Jeśli pytanie głupie to bądźcie wyrozumiali ;)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 07 lipca 2010, 11:30

jeżeli nie ma luzu to jest wszystko ok. ja kupiłem amor i nawet jak był skręcony na maxa to przy szybkich ruchach w prawo w lewo miał delikatny luz i trza było odpowietrzyć no i przy okazji zalałem nowy olej. No i zaletą tego amora jest to że jest rozbieralny

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 07 lipca 2010, 11:34

nic nie cieknie

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2010, 16:56

Jak się lata z amorkiem ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 09 lipca 2010, 16:57

Jeszcze 1 sprawa. Mógłby ktos zerknąc fachowym okiem na ten film: http://www.youtube.com/watch?v=0O-PQ5siOtA i powiedziec czy dobrze jest czy jednak coś jest z tym mocowaniem nie tak że sie tak rusza. Mocowanie jest firmy harris.

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 09 lipca 2010, 17:34

musi byś luz żeby się nie blokował amor

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2010, 11:39

dokladnie mam tak samo.....amor TOBY....w hyper pro te ruchy sa duzo mniejsze. ale widocznie tak ma byc

Awatar użytkownika
 
Posty: 121
Rejestracja: 14 września 2009, 14:22
Lokalizacja: wolin
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2005

Post » 13 lipca 2010, 20:20

zeby nie zakladac nowego tematu to przylacze sie tutaj... przy montazu amora ohlinsa do 954 zeby przykrecic go do gornej polki moge go dokrecic orginalna nakretka od gornej polki czy musze miec jakas specja nakretke np Harris (dodam ze mocowanie mam HARRIS ) z gory dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 13 lipca 2010, 20:42

obowiązkowo nakretke która powinna byc w zestawie bo jak przykrecisz orginał to CENZURA... urwiesz gwint. Ma byc taka zeby sie wkreciła tyle co orginalna tyle ze orginał na klucz 30 a ta ma byc na klucz 32.

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości