Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

db killer do seryjnego wydechu (skróconego) gdzie dorobić

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

db killer do seryjnego wydechu (skróconego) gdzie dorobić

Post » 28 marca 2012, 20:21

dzisiaj psiarskie zawineli mi dowód za 102db jak wyszło im przy pomiarze kazali mi krecic do 7,5tys obrotów, tu moje pytanie czy ktos wie gdzie dorabiaja dobre db killery ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 28 marca 2012, 21:43

Po pierwsze, odwołaj się od mandatu bo nie mieli prawa tak postąpić. Z prostej przyczyny, Moto o tej pojemności i mocy powinno być kręcone do 1/3 obrotów użytkowych. W twoim przypadku jakieś 4-5 tys. Po drugie, sonda do pomiaru ma być na wysokości wylotu tłumika w odgległości 0,5m od niego i pod kątem 45 stopni od kierunku spalin. Jeśli któryś z tych warunków nie został spełniony to pomiar jest nieważny.

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 9:58 pm ]
Poza tym, przy wyższych obrotach zawsze przekroczy normę.

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 marca 2012, 22:15

tez im mowilem ze na 75% obrotów to na seryjnym mi nawet nieprzejdzie ale czytam rozne opinie wszyscy pisza ze 75% obrotow dla moto powyzej 125cm i wtedy poziom halasu do 96db ale teraz sa 2 rozne opinie 75% obrotow to 1 a 2 to 75% obrotów z wyłączeniem zakresu czerwonego pola (a tak na marginesie psiarskie jak beda chcieli sie do czegos doje..c to i tak to zrobia

 
Posty: 63
Rejestracja: 30 grudnia 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2012, 22:24

moze i masz racje kolego, ale jesli myslisz ze ktorys z tych pomiarów byl poprawnie wykonany to beda Ci kwit zabierac co chwila.
http://www.youtube.com/watch?v=Fv5a5bcMihw1

http://www.youtube.com/watch?v=dZ-YG-WlWuo2

kto to wogole slyszal zeby do oryginalnego tlumika db killery robic, co za kraj, nie dawaj sie chlopie wkrecac w takie akcje...

heh az mi cisnienie skoczylo, zeby za oryginlany tlumik dokumenty zabierac.. 102 Ci wyskoczylo, doloz do tego tramwaj ruch uliczny, na 1000% niepoprawnie wykonany pomiar i masz przepisowe 96 :)
Ostatnio zmieniony 28 marca 2012, 22:28 przez Piotrek_SC33, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2012, 22:25

z tego co ja wiem to wszystkie moto jak sprawdzają db to do 4 tys/obr.

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 10:27 pm ]
i tak jak mówisz jak bedą chciali to i tak się przyczepią więc na twoim miejscu nie dorabiał bym tego db killera .

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 marca 2012, 22:35

Piotrek_SC33 pisze:moze i masz racje kolego, ale jesli myslisz ze ktorys z tych pomiarów byl poprawnie wykonany to beda Ci kwit zabierac co chwila.
http://www.youtube.com/watch?v=Fv5a5bcMihw1

http://www.youtube.com/watch?v=dZ-YG-WlWuo2

kto to wogole slyszal zeby do oryginalnego tlumika db killery robic, co za kraj, nie dawaj sie chlopie wkrecac w takie akcje...

heh az mi cisnienie skoczylo, zeby za oryginlany tlumik dokumenty zabierac.. 102 Ci wyskoczylo, doloz do tego tramwaj ruch uliczny, na 1000% niepoprawnie wykonany pomiar i masz przepisowe 96 :)


jak pisze tłumik seria ale skrocony o pare cm

 
Posty: 63
Rejestracja: 30 grudnia 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2012, 22:41

to i tak nie zmienia faktu ze 6 decybeli mozna przypisac okolicznosciom pomiaru, gra pewnie nie warta swieczki ale na przyszlosc pamietaj o tym by "patrzec im na rece" bo dostali zabawki i nawet nie wiedza jak je obslugiwac... pozycz oryginal jesli masz od kogo zrob badania i nie odcinaj w tunelu hehehehe :diabel2:

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 marca 2012, 22:45

Max_929 pisze:z tego co ja wiem to wszystkie moto jak sprawdzają db to do 4 tys/obr.

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 10:27 pm ]
i tak jak mówisz jak bedą chciali to i tak się przyczepią więc na twoim miejscu nie dorabiał bym tego db killera .


do 4 tys obr na min ale tu miezyli mt-01 co ma na skali 7500

 
Posty: 63
Rejestracja: 30 grudnia 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2012, 22:47

2.1. Poziom hałasu otoczenia. Przed rozpoczęciem badań, podczas badań, jak i po ich
zakończeniu naleŜy zmierzyć poziom hałasu otoczenia, uwzględniając wpływ wiatru i innych
zakłóceń akustycznych, mogących mieć wpływ na wskazania przyrządu.
Poziom hałasu powinien być mniejszy od mierzonego poziomu hałasu wytwarzanego przez
pojazd co najmniej o 10 dB (A).

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 marca 2012, 22:47

Piotrek_SC33 pisze:to i tak nie zmienia faktu ze 6 decybeli mozna przypisac okolicznosciom pomiaru, gra pewnie nie warta swieczki ale na przyszlosc pamietaj o tym by "patrzec im na rece" bo dostali zabawki i nawet nie wiedza jak je obslugiwac... pozycz oryginal jesli masz od kogo zrob badania i nie odcinaj w tunelu hehehehe :diabel2:


i tak mialem fart mozna tak powiedziec niepatrzylem w lusterka a mijalem jeszcze gorzy syf niz psy a mianowicie straz miejska z fotoradarem i juz mialem palec na guziku co by schowac rejestracje postawic ba gume i wyprostowac palec do radaru hehe

 
Posty: 63
Rejestracja: 30 grudnia 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2012, 22:53

http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instru ... jazdow.pdf

proponuję się z tym zapoznać, myślę, że lepiej wiedzieć niż nie ;)

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 10:58 pm ]
właśnie otworzyłem Twoj profil i skojarzyłem Twoje moto, nie jestem pewien na stówke ale chyba Cie widzialem jakos w zeszlym tyg :) proponuje sie ustawić na latanie, tylko ze ja dopiero po swietach bd mial moto w wwa:((

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 29 marca 2012, 21:53

kto pozyczy na 10 min tlumika otory przejdzie badania tzn odkrecamy pod stacja zmiana a za stacja robimy jak bylo ma u mnie wielka flache

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości