Strona 1 z 3

Licznik oszukuje. / Rezerwa

Post: 10 czerwca 2012, 16:20
autor: Maly929
Siemanko, dziś zauważyłem, że w moim fajerze licznik pokazuje licznikowe 100m co jakieś 140/170m jaka może być tego przyczyna ? dodam, że wcześniej była wpięta kostka do czujnika i później dopiero do głównej kostki, wtedy licznik zaniżał stanowczo prędkość 80km/h przy jakiś 180/200km/h oraz 2 problem - rezerwa. Czy u Was gdy już ' Judasz ' sie zapali to po wyłączeniu moto i odpaleniu go ponownie zgaśnie i zapali się za jakieś 2/4sec?

Pozdrawiam! :)

Post: 10 czerwca 2012, 16:38
autor: Puciaty
jezeli chodzi o reerwe to zalezy jaki masz stan w baku paliwa, na rezeriwe jest 4 litry z tego co podaje producent, wiec po odpaleniu moto czasami sie zapala odrazu a czasami po chwili...

Post: 10 czerwca 2012, 17:01
autor: Maly929
u mnie jest coś takiego, że po przekręceniu kluczyka zaświeca się i gdy włączę zapłon oraz odpalę moto gaśnie na chwilę i zapala się po jakiś 4/5sec..

Post: 10 czerwca 2012, 17:23
autor: Puciaty
moze ktos inny ci cos powie wiecej na ten temat

ostatnio mam moto na stojakach bo nawalilo, wiec nie pamietam dokladnie jak to jest....chyba u mnie jest tak ze jak mam rezerwe i go zgasze, potem ponownie wlanczam zaplon pali sie zydek i jak odpalam moto to chyba sie swieci caly czas.... ale nie mam teraz pewnosci :)

Post: 10 czerwca 2012, 17:58
autor: Maly929
hmm pytam sie ponieważ ostatnio zapaliła sie rezerwa zaraz przed stacja więc zalałem za 25zł zrobiłem 30-35km i zaraz po powrocie z latania przed bramą już pomarańczowa kontrolka sie zapaliła ;p więc nie wiem czy aż tak dużo pali czy żydek sie popsuł ;d trasa średnio 150km/h + chwilowo z 5/6x dobiłem do 240/250 :P

Post: 10 czerwca 2012, 20:15
autor: wiertło
tankuj do samego korka to zobaczysz bo takie dolewanie nic nie da i nie sprawdzisz w 100%
A co do czujnika pedkości co masz za kostke wpiętą i od czego wyświetlacz biegów czy kaliblator pędkośći ???

Post: 10 czerwca 2012, 21:50
autor: Maly929
wiertło pisze:A co do czujnika pedkości co masz za kostke wpiętą i od czego wyświetlacz biegów czy kaliblator pędkośći ???


teraz kabelek od czujnika idzie odpowiednio do oryginalnej kostki, bo wcześniej wpierw był wpięty do jakiejś dodatkowej kostki i dopiero później do tej kostki oryginalnej ;d wtedy zaniżał prędkość oraz ilość przejechanych km.. bodajże licznikowe 100m pokazywał po jakiś 250m. Po odpięciu kostki prędkość chyba jest ok lecz zaniża ilość przejechanych km. ;) Nie mam wyświetlacza biegów :)

a odnośnie rezerwy to w baku zostało się jakieś 1.7L i objaw jest taki jak napisałem wcześniej ^^ po przekręceniu kluczyka zapala sie po 1/2sec gdy zegary sie już załadują i jak włączę zapłon + odpalę moto to żydek zgaśnie i zapali się za około 5/6sec :)

Post: 10 czerwca 2012, 22:24
autor: wiertło
no to masz ok wszystko lać i jezdzić a to że Ci zaniża to jest norma w każdym motocyklu sprawdz jeszcze zębatki czy masz orginalne przełożenia 16 i 42 bo jak ine to może być też ta przyczyna jak opisujesz

Post: 10 czerwca 2012, 22:44
autor: Maly929
właśnie byłem sprawdzić :) i jest 16/42 :) czyli chyba standard :)
na dniach muszę zakupić jakiś olejek do nasączania filtrów i wyczyścić k&n bo jest troszkę zasyfiony :P może odrobinę spalanie spadnie hihi:

Post: 10 czerwca 2012, 22:48
autor: wiertło
no ten typ tak ma że średnie wychodzi 7L i nawet i 9L zależy jak kto lata. A filtr myj pod ciepłą wodą zrobi się biały wysuszyć go i wysmarować olejkiem do k&n kupisz na allegro tylko tak zrób żeby z niego nie ciekło ma być tylko nasączony

Post: 10 czerwca 2012, 22:57
autor: Maly929
oo ;) dzięki za info :D hmm z tego co obliczałem to mi wyszło ok. 11/12L :wnerwiony: mam jeszcze pc IIIr + tłumik vipera w carbonie i nie wiem czy coś daje to zmniejszenie/zwiększenie dawki paliwa, bo jakoś różnicy jakiejś nie odczuwam :027:

Post: 10 czerwca 2012, 23:08
autor: wiertło
to trzeba by było zobaczyć mapy czy jest dobrze wgrana :D