Strona 1 z 1
Przerywa

:
03 lipca 2012, 21:30
autor: zondar
Koledzy zauwazylem ze na zimnym jesli mozna tak nazwac ok 64stopni bylo jak mu odkrecilem to zaczoł blady przerywac tak mul i proboje jechac co to moze byc.
Dodam ze mialem juz tak 2 razy ale myslalem ze to przez temp silnika.
Rok temu tego nie bylo

:
03 lipca 2012, 21:35
autor: Kubcyś
Podczas jazdy to chyba normalne. Kilka razy zdarzało mi się jechać z temperaturą poniżej 70 stopni i właśnie podczas przyśpieszania tak jakby dostawał czkawki. Jak dla mnie to normalne, recepta na to jest prosta. Nie odwijać na niedogrzanym silniku


:
03 lipca 2012, 21:49
autor: zondar
Kubcyś, o taka odp mi chodzilo rok temu jakos tak nie robilem grzlame do 80 st i jechalem teraz mi sie zdarzylo 3 razy .

:
03 lipca 2012, 23:00
autor: kubad1990
a przy jakiej temp silnika rozpoczynacie jazde?

:
04 lipca 2012, 00:48
autor: Kubcyś
Ja tam nie odmierzam specjalnie temperatury do jazdy. Wyciągam moto, odpalam je i zanim zamknę garaż i się ubiorę to mam zawsze te 75-80 stopni.

:
04 lipca 2012, 14:04
autor: fabiq
wymień świece na irydowe a efekt ten odejdzie w niepamięć

:
04 lipca 2012, 19:53
autor: wiertło
ja tego nie miałem w 929 tak zondar, fakt jest taki że na dzień dobry wszystko wymieniam oleje filtry świece

:
04 lipca 2012, 22:02
autor: zondar
swiece wymieniane w zeszlym sezonie
tylko teraz patrze na pudelka i mialy byc irydowe a sa zwykle ngk cr9eh-9

:
12 lipca 2012, 19:16
autor: czester321
tez mi się tak dzieje ze jak jest ziny to dostaje czkawke a pozniej jak sie rozgrzeje to juz niby nie ale czuje ze ma dużego doła tzn na rozgrzanym silniku jadą na 5-tym biegu 150km/h jak odkręce manetke do konca ma z 2 sekundy muła a pózniej rwie jak szalona
[ Dodano: Czw Lip 12, 2012 7:22 pm ]
fakt faktem miałem wstawiany nie dawno exup i cały czas myslałem ze to on wszystko psuje bo podobno strasznie ciężko go ustawić sam za to sie nie brałem w warsztacie mi go założyli na wzór wzieli honde z zamontowanym seryjnie exupem ale jak czytam na forum to diagnoz czkawki jest tyle co uzytkowników jedni piszą ze to cewka lub kable zapłonowe, moduł itp to w koncu jaka jest diagnoza na to co kolega opisuje wyżej