Strona 1 z 1

Silnik sie bardzo grzeje 929

Post: 18 lipca 2012, 18:02
autor: Tomek34
Witam panowie wczoraj jechalem swoja cbr i wszystko bylo ok temperatura 85 90 %, . Dzisiaj wsiadlem na moto doslownie po przejchaniu moze 6 km temperatura wzrosla do 140% co dziwne ze wogole sie wentylator nie wlaczyl a jak patrzylem do zbiorniczka wyrownawczego to o zadnym gotowaniu sie plynu nie ma mowy . Co to moze byc ??:( . Bardzo prosze o szybko pomoc.

Post: 18 lipca 2012, 18:09
autor: adm
Sprawdź sobie w pierwszej kolejności kostkę wentylatora.
Miałem kiedyś identyczny objaw ( tylko nie byłem aż tak odważny z temp. 140 :ooo: ), zaniepokoiło mnie to już przy 110-115 wypięła się z zatrzasku i tyle.
Płyn jeszcze się nie zagotował bo temperatura wrzenia jest znacznie wyższa niż 100 stopni.

Post: 18 lipca 2012, 18:28
autor: Tomek34
sprawa rozwiazana mialem ustawiony odczyt temperatury farenheit czy jak to sie pisze i stad ta temperatura po przestwieniu moto ma jakies 86 stopni :P

Post: 18 lipca 2012, 19:54
autor: wiertło
ale napędziłeś stracha ;)

Post: 18 lipca 2012, 23:15
autor: Yarson 954
a powitalnie opusciles... nie ladnie! :kosci:

Post: 19 lipca 2012, 01:04
autor: Siwy_ryry
Tomek34 pisze:sprawa rozwiazana mialem ustawiony odczyt temperatury farenheit czy jak to sie pisze i stad ta temperatura po przestwieniu moto ma jakies 86 stopni :P



Po przeczytaniu pierwszego posta, pierwsza myśl to było właśnie to, że przestawiło Ci sie coś na fahrenheita hehe

W takim razie cieszymy Się razem z Tobą i witamy :D

Post: 19 lipca 2012, 08:32
autor: Max_929
Siwy_ryry, haha no ja tak samo bo 140 stopni to by chyba wywaliło płyn :P

Post: 20 lipca 2012, 14:31
autor: Redd
A jak szybko łapie Wam temperaturkę? U mnie jazda po mieście w temperaturach pow 20 stopni to katorga. Wentylator załącza się poprawnie i zbija co nieco ale wystarczy 2-3 minuty jazdy poniżej 60km/h w tych warunkach by doszło do 104'. Muszę potem przydzidować powyżej 100km/h przez pare minut to spada do osiemdziesięciu kilku.

U kumpla w Kawie jest 10' niżej średnio odczyt. W moich poprzednich moto temp. tak szybko nie wzrastała.

Post: 20 lipca 2012, 16:40
autor: wiertło
franki tak mają miałem tak w 929 i teraz w 1000rr ratuje Cię tylko wyłącznik zamontować do czujnika i do masy i jak w mieście go włączysz samemu na ręke to 95 stopni Ci na pewno nie przekroczy. Wiem bo już testowałem w dużych miastach i korkach

Post: 20 lipca 2012, 22:39
autor: pit
Jeździłem zx 636 i w chłodniejsze dni temperatura przy normalnej jeździe potrafiła spaść do 65C. Honda chyba wie co robi ????? :D :D :D

Post: 20 lipca 2012, 22:41
autor: wiertło
pit, to na pewno Honda wie co robi. Ten typ widocznie tak ma

Post: 25 września 2012, 19:40
autor: Kuba929
ja mam identycznie... powyżej 20stopni tez sie dzieje ale wentylatorek się włącza i zbija do 90+