Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pompa sie nie wlącza

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 23 października 2012, 16:53

Kolego chetnie bym Ci pomógł z tą antenką ale mam jakies 150 km od Ciebie. A ja tez miałem podobny problem jak Twój i okazało sie ze kabelek w okolicy bezpieczników był przerwany i raz załanczała pompa a raz nie. Weź może przeczepaj kable dokladnie zobacz czy gdzies sie kabelek nie załamał.pozdro!

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 października 2012, 17:38

zobacz to co pisze
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 51
Rejestracja: 24 października 2011, 21:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2012, 17:58

jutro zerkne na to uparta bestia ze mnie ;d

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 października 2012, 19:01

u mnie było jednego dnia kręci nie odpala ,sprawdzamy przekaźniki wychodzi że dobre ale ze miałem drugą instalacje to podmienialiśmy po kolei i okazało sie to a drugiego dnia znowu to samo :wnerwiony: i tym razem to była pompa i teraz jest git ;)

 
Posty: 51
Rejestracja: 24 października 2011, 21:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2012, 19:31

dobra patrzyłem ta kostke i nadał dupa brak iskry pompa sie nie zalacza zerklem jeszcze an te kable co ida do bezpieczników tez wszystko wydaje sie byc ok probowalem jeszcze mase do pompy dac z aku a napiecie z kabla i tez CENZURA co dalej pany ratujcie ! ;* idzie jakos ta antene od hiss'a sprawdzic czy raczej nie da rady ?

[ Dodano: Wto Paź 23, 2012 7:33 pm ]
ale jakby przekaznik CENZURA to by iskra była a jej nie ma zerkne gdzies za tym przekaznikiem jutro bo to nie droga rzecz a mozna sprawdzic dokladnie.

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 12:08 pm ]
panowie przekaznik podpiety 1,2 pod napiecie 3,5 pod miernik poszlo zasilanie na prazekaznik i rezystancja spada w dol powiedzmy od 12 do zera jak przelaczam miernik na przejscia no to przejscie jest nie wiem jak mam to traktowac teraz?

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 1:42 pm ]
przekaznik na bank dobry dioda ta co siedzi w bezpiecznikach tez ok.

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 2:12 pm ]
czkeam na antene od hissa kuzyn ma mi podeslac zobaczymy co z tego wyniknie

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 24 października 2012, 16:02

daj znac

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2012, 20:57

Sprawdź komputer. To może być to. Czego naprawdę nie życzę.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 51
Rejestracja: 24 października 2011, 21:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2012, 21:37

nawet mnie nie denerwuj !gargamel, jak mam niby to zrobić ;d?

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2012, 03:23

Deny pisze:nawet mnie nie denerwuj !gargamel, jak mam niby to zrobić ;d?


Są dwie metody:
1. Droga eliminacji. Sprawdź wszystko do okoła(wtyczki, czujniki) itp. Jeżeli wszystko działa to musi być komp.
2. Mierzenie napięć. Ściągnij schemat z neta i za pomocą miernika posprawdzaj napięcia na wyjściu z kompa.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 25 października 2012, 13:20

gargamel w 929 nie ma komputera.... zapewne myslisz o module zapłonowym. nie życzę również bo to jest dość kosztowna sprawa. Deny a jeżeli już wyjdzie na to że to moduł to zgłoś się do mnie bo takowy posiadam na sprzedaż

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2012, 19:30

jarecki06 pisze:gargamel w 929 nie ma komputera.... zapewne myslisz o module zapłonowym. nie życzę również bo to jest dość kosztowna sprawa. Deny a jeżeli już wyjdzie na to że to moduł to zgłoś się do mnie bo takowy posiadam na sprzedaż


Moduł czy komputer mniejsza o nazwę. Ważne, że wiadomo o co chodzi. Niestety w 929 wymiana samego ECU(komputera, modułu) nic nie da. Trzeba wymienić zestaw ECU+ antena HISS oraz chip w kluczyku. No chyba, że mówimy o wersji amerykańskiej. Tam nie było HISS-a.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 25 października 2012, 23:54

wystarczy moduł + pestka do kluczyka, antenka HISS przesyła tylko sygnał z pestki do modułu wiec nie jest konieczna jej wymiana. (pestka czyt. chip) sprawdziłem to osobiscie...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości