Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 06:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 listopada 2012, 15:52

johny89, takie kostki są dwie z masami w czaszce koło lampy siwa kostka i ta do której dotarłeś pomarańczowa jeśli mocno są utlenione te kable to musisz je uciąć i na nowo zrobić tylko opamiętać osobno czarne osobno zielone
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2012, 16:24

jacek1 pisze:Też mam diodowe kierunki i nie dzieją się żadne cuda. Próbuj na odpalonym silniku, jak jest ładowanie, bo gdy będzie słaby akumulator przy włączonych światłach, kierunkowskazy mogą nie działać. Co do kostki ze wspólnymi masami, Wiertło już pisał gdzie jest (koło zegarów) i jeżeli się nie mylę ma zielony kolor.


Hmm jakby akumulator był za słaby to na lewej i prawej stronie by nie działały. A wczoraj było tak ,że prawa działała na mijaniach i długich ale jak się dało stop to już nie. Natomiast lewa nie działa zaraz po przełączeniu na światła mijania.

Kabelków nie utnie bo tam są krótkie strasznie żeby nowe końcówki dać :( . Mam zamiar pojedynczo wyciągnąć wtyczki z tej plastikowej obudowy i wyczyścić dokładnie.
Jak to nie pomoże to wymienię przełącznik. Przerywacz już zamówiłem.

Dzięki chłopaki za zainteresowanie i za pomoc.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 listopada 2012, 17:54

johny89, to nic że krótkie sam to przerabiałem i dało rade :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2012, 21:04

Dawałeś nowe końcówki?? Tam takie malutkie idą? Kupi takie czy jakieś nie typowe?
Tak było by najlepiej dać nowe.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 listopada 2012, 22:31

nie ja to lutowałem do kupy :/ kostki nie kupowalem zadnej
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2012, 21:38

Wyczyściłem pojedynczo każdy styk z tych kostek (pomarańczowa i siwa)
Nic się nie poprawiło :)
Zaobserwowałem jednak, że przy włączonych kierunkach + światła postojowe + stop kierunki przez jakiś czas działają.
To chyba jednak akumulator. Będę musiał na innym spróbować.
Kolega z pracy proponował żeby podłączyć akumulator samochodowy na kablach rozruchowych i będzie wiadomo czy to akumulator??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 listopada 2012, 21:45

johny89 pisze:Kolega z pracy proponował żeby podłączyć akumulator samochodowy na kablach rozruchowych i będzie wiadomo czy to akumulator??

Tego lepiej nie rób jeżeli nie chcesz pozbyć się ładowania :/
Pożycz aku od jakiegoś kolegi i zobaczyć czy trybi
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2012, 21:53

Twierdzi, że to nie przeszkadza tylko żeby nie odpalać silnika.
Tylko żeby mieć pewność że to akumulator. Kupiłbym nowy żeby to sprawdzić, ale nie ma sensu żeby nowy cała zimę stał nieużywany.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 listopada 2012, 22:01

johny89, to nie jest dobry pomysł lepiej załatw sobie od kogoś aku od motonga i bedziesz widział nie musisz zaraz kupować nowego bo może się okazać ze nic z tego. Ale na moje tu nie jest wina aku
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2012, 22:07

Ok w takim razie nie będę ryzykował.
Mi się wydaje że to nie może być nic innego :) Już nie mam pomysłów.
Kostki wyczyszczone dokładnie wiec odpadają.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 listopada 2012, 22:09

jak moto odpala od strzała nie ma z tym problemu to nie aku i jeszcze jak trzyma 12,7V
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2012, 22:28

Dziwne właśnie, że aku ma dobre napięcie, ale może masz miernik do d... Ja jednak dalej będę obstawiał słaby akumulator. Sprawdzaj kierunki na odpalonym silniku.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości