Strona 1 z 1

brak kierunków !

Post: 07 marca 2013, 23:34
autor: Derma
Witam. Mam problem z kierunkami w sc44 a mianowicie nie ma ich kompletnie. Gdy włączam który kolwiek kierunek nawet nie mruga kontrolka strzałki na zegarach. Moto była ostatnio rozbierane ale tylko z plastików i zegary były zdjęte. Co może być przyczyna tego.. i gdzie szukać. Wygląda jak by coś było nie podłączone ale nie ma tam żadnej luźnej wtyczki która mogła by pasować...

Post: 08 marca 2013, 01:44
autor: loczek8902
popatrz na wtyczke od zegarów prawdopodobnie w 954 przerywacz jest w zegarach w 929 moze byc podobnie.

Re: brak kierunków !

Post: 08 marca 2013, 09:47
autor: wiertło
Derma pisze:Witam. Mam problem z kierunkami w sc44 a mianowicie nie ma ich kompletnie. Gdy włączam który kolwiek kierunek nawet nie mruga kontrolka strzałki na zegarach. Moto była ostatnio rozbierane ale tylko z plastików i zegary były zdjęte. Co może być przyczyna tego.. i gdzie szukać. Wygląda jak by coś było nie podłączone ale nie ma tam żadnej luźnej wtyczki która mogła by pasować...


żeby przerywacz sprawdzić masz go bod szybą za zegarami tam są dwa i ten z lewej strony siedząc na motocyklu jest od kierunkowskazów ma trzy piny. Zobacz kostki styki gdzie ruszałeś wyczyść i kup coś do styków sprawdź też bezpiecznik masz koło aku

A pierwsze co idź do powitalni kolego :/

Post: 13 marca 2013, 16:31
autor: cycu_rsko
Moze to byc tez wina przelacznika na kierownicy. U mnie byl taki problem, wystarczylo rozebrac, przeczyscic i psiknac wd40.

Post: 20 marca 2013, 22:26
autor: Derma
Co się okazało za zegarami przekaźnik nie miał styku. Pewnie podczas zakładania czachy i łączenia wiązek kabli został podpięty na odpier...... sie :)

Tak więc to dociśnięciu wtyczki do przekaźnika kierunki wróciły i wszystko działa. Ale znowu trzeba było czachę zdjąć.. Wrrrr ;/ Za błędy się płaci ..

Można zamknąć :)

Post: 21 marca 2013, 00:07
autor: wiertło
Derma pisze:Co się okazało za zegarami przekaźnik nie miał styku. Pewnie podczas zakładania czachy i łączenia wiązek kabli został podpięty na odpier...... sie :)

Tak więc to dociśnięciu wtyczki do przekaźnika kierunki wróciły i wszystko działa. Ale znowu trzeba było czachę zdjąć.. Wrrrr ;/ Za błędy się płaci ..

Można zamknąć :)


Więcej już tego błędu nie popełnisz :D