Strona 1 z 2

Wiosenny problem z CBR929RR

Post: 09 kwietnia 2013, 07:26
autor: emge1
Witam mam problem z moją 929. Po kolei: naładowałem akumulator po zimie, zmierzyłem po naładowaniu 12,34 V. Wkładam do moto, próbuję odpalić a tu rozrusznik ledwo się przekręcił i dalej tylko "pykanie" przekaźnika, tak jak by akumulator był rozładowany. Znowu zmierzyłem akumulator i nadal 12,34 V. Spróbowałem odpalić z kabli od samochodu. Odpalił od razu. Po odłączeniu moto od kabli wyświetlacz raz świecił, potem gasł i tak w kółko. Jak zapaliłem światła to też można zaobserwować lekkie migotanie świateł tak jak by napięcie spadało i rosło. Jak ktoś się już spotkał z podobnym problemem to niech pomoże. Pozdrawiam LWG!

Post: 09 kwietnia 2013, 07:45
autor: mepawel
moj po naładowaniu ma 12.8 V a normalnie trzyma cos kolo 12.66V .
wyglada ze aku masz juz słaby , od tego bym zaczą

Post: 09 kwietnia 2013, 08:01
autor: january
Wyczyść porzadnie i nasmaruj łaczenia klem.

Post: 09 kwietnia 2013, 09:19
autor: Puciaty
włoż jakiś inny dobry aku pozycz od kogoś i bedziesz pewny wtedy czy to aku czy szukac innego problemu

Re: Wiosenny problem z CBR929RR

Post: 09 kwietnia 2013, 09:39
autor: wiertło
emge1 pisze:Witam mam problem z moją 929. Po kolei: naładowałem akumulator po zimie, zmierzyłem po naładowaniu 12,34 V. Wkładam do moto, próbuję odpalić a tu rozrusznik ledwo się przekręcił i dalej tylko "pykanie" przekaźnika, tak jak by akumulator był rozładowany. Znowu zmierzyłem akumulator i nadal 12,34 V. Spróbowałem odpalić z kabli od samochodu. Odpalił od razu. Po odłączeniu moto od kabli wyświetlacz raz świecił, potem gasł i tak w kółko. Jak zapaliłem światła to też można zaobserwować lekkie migotanie świateł tak jak by napięcie spadało i rosło. Jak ktoś się już spotkał z podobnym problemem to niech pomoże. Pozdrawiam LWG!


Myśl o nowym aku bo ten już jest na śmietnik :/

Zbadaj sobie altek fazy i przebicie na mase. Zobacz jak wygląda kostka między altkiem a ryglem czy się nie smaży ;)

Post: 09 kwietnia 2013, 11:07
autor: emge1
a może coś tam zaśniedziało, jakiś przewód od masy albo coś...? Moto stało całą zimę w nie ogrzewanym garażu...?

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 11:09 am ]
a co do kostki między alternatorem i regulatorem to już w tamtym sezonie się usmażyła i jest wycięta a przewody zalutowane.

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 1:27 pm ]
Problem rozwiązany. Akumulator suchy w środku zero jakiegokolwiek płynu.

Post: 09 kwietnia 2013, 23:49
autor: VIP
wiertło pisze:Zobacz jak wygląda kostka między altkiem a ryglem czy się nie smaży



emge1 pisze:a co do kostki między alternatorem i regulatorem to już w tamtym sezonie się usmażyła i jest wycięta a przewody zalutowane.



właśnie miałem napisać, że się już zjarała, ale nie zdążyłem. Dobrze, że już ogarnąłeś konia.

Post: 10 kwietnia 2013, 10:01
autor: wiertło
dobra rada kup jak trzeba aku bo będzie nie długo problem że zjarał się altek

Post: 10 kwietnia 2013, 11:29
autor: maciekx
altek albo regulator napiecia który do 929 nie jest tani :/

Post: 10 kwietnia 2013, 14:28
autor: emge1
Akumulator nowy już jest. Ceny alternatora i regulatora :ooo: znam bo już alternator 2x przewijałem, regulator też miałem okazję wymienić :/

Post: 12 kwietnia 2013, 20:58
autor: Puciaty
siemka panowie wiosenny problem z moto dopadł i mnie :(

przez zime aku ladowane regularnie ,rozladowywany delikatnie zarowka itd ...

W poniedzialem moto odpalilo elegancko spuscilem stary olej... spuscilem stary plyn z ukladu chlodzenia .... dzisiaj uzupelniłem płyny odpalilem moto wszystko ok sprawdzilem swiatła , wszystko gra ... zgasilem moto... potem odpalic chce jeszcze raz a tu duupa.. moto nie chce odpalic ciezko mu ,zapala sie FI i pykanie ....

czy to aku ? dzis go naladuje i sprobuje jutro zobaczyc co jest zgrane .....

Post: 12 kwietnia 2013, 21:07
autor: wiertło
aku masz słaby :/ to jest nowy aku ??