Strona 1 z 2

Mega awaria, pomocy!

Post: 06 lipca 2013, 22:03
autor: gradu_85
Witam serdecznie.
Problem wygląda następująco.
Moto stało nie jeżdżone ze 3 lata.
Pierwsze uruchomienie --> Jeden strzał i chodzi. :) No miodzio.
Sam się zdziwiłem, że po takim czasie nieużytkowania motocykla, sprzęt będzie hulał.
Kolejne uruchomienie i pierwsza jazda. Lekki spadek mocy, delikatne szarpania.
Im dłużej jeździłem tym bardziej klekotała, coraz to większy spadek mocy i nierówna praca silnika.
Ewidentnie hondzia nie paliła na wszystkie gary. --> Wracam do domu.
Po przejechaniu 80 km sprzęt zgasł. Zero paliwa!
A przecież tankowałem do pełna. Cały bak w 80 km, masakra!
Na drugi dzień wymieniłem wszystkie świece (NGK CR9EH-9)
I tu zdziwienie, moto w ogóle nie odpaliło. Próbowałem na "pycha" i też nic.
Po parunastu próbach odpalenia, cebra zatrybiła. Tylko szkoda, że na 2 gary.
Świece dają iskrę jak powinny
Dwa zewnętrzne kolektory zimne, dwa wewnętrzne gorące.
No i śiwo-niebieski dym z komina.
PROSZĘ O POMOC!!!

Post: 06 lipca 2013, 22:15
autor: maciekx
no jak dwa kolektory zimne to albo cewkofajki nie dają pradu na świece albo moduł zapłonowy, albo nie dostaje paliwa.

Post: 06 lipca 2013, 22:19
autor: gradu_85
maciekx pisze:no jak dwa kolektory zimne to albo cewkofajki nie dają pradu na świece albo moduł zapłonowy, albo nie dostaje paliwa.

Cewki dają prąd na świece bo iskra jest na każdej z nich.
Paliwo raczej jest podawane bo te dwie zewnętrzne świece mokre od benzyny.

Post: 06 lipca 2013, 22:26
autor: walek809
jak dojdziesz co to napisz w temacie bo ciekaw jestem co to może być .
kumpel tak miał w zeszłym sezonie w hondzie magna smigaliśmy cały sezon bez problemu odstawił moto na zimę po zimie miał to samo co ty piszesz . Cały sezon moto przejeździło od mechanika do mechanika i gówno wreszcie ktoś ogarnoł temat po dwóch miechach na warsztacie . nie dowiedział się co robili co było przyczyną i problemem . Ale grzebali wszędzie elektryka gaźniki itp
teraz śmiga puki co :)

Post: 07 lipca 2013, 12:43
autor: wiertło
ja bym stawiał na listwe wtryskową wymątował bym ją i zobaczył czy paliwo podaje na 4 wtryskach równo jak mówisz że swiece mają normalnie iskrę

Post: 08 lipca 2013, 20:48
autor: dodek
wyglada jakby kalble były żle podłaczone - zła kolejnośc.
no i wtryski sie zastały - miałem tak kiedys w aucie.

Post: 08 lipca 2013, 21:10
autor: cacy
Też stawiam na wtryski. Mogły się zapiec przez zwietrzone paliwo.

Post: 09 lipca 2013, 23:10
autor: gradu_85
Byłem dziś z frankiem u mojego majstra. Stwierdził, że prawdopodobnie walnięty jest: REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA

Teraz tutaj pytanko do wszystkich :D czy ktoś ma owe ustrojstwo na sprzedaż????

[ Dodano: Wto Lip 23, 2013 9:53 pm ]
Sprawa się wyjaśniła.... prawie...
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Piec odpala od strzała, wkręca się jak lala, ale.....
Zatankowałem do pełna i co? 110 km i rezerwa!!
Jakieś propozycje co do usterki?

Post: 04 sierpnia 2013, 11:44
autor: rainer
to zalezy jak jezdzisz:d

Post: 05 sierpnia 2013, 13:47
autor: gradu_85
rainer pisze:to zalezy jak jezdzisz:d

bez jaj kolego...
nie od wczoraj jeżdżę

Post: 06 sierpnia 2013, 14:55
autor: rainer
nie no faktycznie dziwne jesli przy normalnej jezdzie tyle wypila.

Post: 06 sierpnia 2013, 15:28
autor: MaciekM
To troche głupie ale zdarzało się już, może masz licznik w milach:)