Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z grzaniem 929 co to moze byc ?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 14 sierpnia 2013, 22:53
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2001

Problem z grzaniem 929 co to moze byc ?

Post » 14 sierpnia 2013, 23:07

Witam wszytskich jako ze jestem "nowy" i na forum i w obyciu z CBR 929 ktorym obecnie jezdze, nabylem go droga kupna ok 2 tygodni temu. Zauwazylem dziwna rzecz mianowicie mimo niskiej temperatury powietrza motocykl bardzo szybko sie nagrzewa na dworzu ok 18 stopni jade dosc szybko czyli odczuwalna temp jeszcze mniejsza a motocykl caigle ma ok 80 kilku stopni a jak tylko przedzieram sie w korku zaraz mam 90 i powoli rosnie, stane na swiatlach od momentalnie skacze do 100 za chwile 100 kilka po czym 105 i wlacza wentylator co to moze byc i czy to normalne w tym modelu wczesniej mialem R1 rn09 i nigdy nie mialem takiej sytuacji ? co powinienem zrobic co sprawdzic albo czy ten typ tak ma i nie robic mam nic za pomoc bede wdzieczny !

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 14 sierpnia 2013, 23:13

witaj.sprawdz poziom plyny chlodzacego... a najlepiej go wymien. przeplukaj uklad woda destylowana i zalej dynagel lub prestonem. pamietaj o odpowietrzeniu ukladu i uzupelnieniu go w zbiorniczku wyrownawczy.

moj xx rowniez w moment sie nagrzewa....

sprawdz rowniez czy olej nie dostaje sie do plynu chlodzacego.

oraz sposob ktory u mnie pomogl. wyczyszczenie chlodnicy,,,

najlepiej ja zdementowac i czyms plastikowy wydlubac resztki owadow przeplukac
...
p.s nawet niech ci przez mysl nie przyjdzie karcher lub kompresor:)

 
Posty: 88
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 23:24
Lokalizacja: Żuromin
Pochwały: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Rok produkcji: 2007

Post » 14 sierpnia 2013, 23:24

To jest norma w 929 przy 82 stopniach normalnie termostat poszcza maksymalnie 2 kilku min postoje na światłach i wentylator się załącza ja tak mam 4 sezony i tak jest czyli tak ma być 104-106 i wentylator dla pewności w nowym nabytku można sprawdzić jak kolega roksc33 napisał

 
Posty: 4
Rejestracja: 14 sierpnia 2013, 22:53
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 sierpnia 2013, 10:57

Troche mnei pocieszyliscie :p zgodnie z waszymi zaleceniami dla pewnosci rozbiore i wyczyszcze caly uklad zaleje nowymm plynem i zobacze co sie bedzie dzialo jesli nadal bedzie tak samo tzn ze ten typ tak ma ale przynajmniej bede dobrze spal ze wsio sprawdzilem ! W razie gdyby ktos jeszcze mial jakies uwagi to prosze pisac

ps. dzieki za podkreslenie czego nie uzywac :p bo pierwsze co mi na mysl przyszlo to karszer :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2010, 22:00
Lokalizacja: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 15 sierpnia 2013, 11:07

moj tez tak ma. 82 stopnie ale jak stane na chwile na swiatlach to szybko idzie w gore. dobija do ok 103-104 i wlancza sie wentylator. zbija do 99 i tak w kolo:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 15 sierpnia 2013, 18:15

Ja przy 20 stopniach to 84-86 stopni mam w 1000rr, przy postojach paru minutowych to spokojnie 105 łapie. Nie masz się czym przejmować, Honda dopuszcza nagrzanie się do 120 stopni. Jeśli chcesz poprawić wydajność swojego układu, to polecam drogi płyn Motul Motocool Expert.

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 15 sierpnia 2012, 21:23
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl:

Post » 15 sierpnia 2013, 21:20

Ja mam trzeci sezon i jest tak samo, to jest norma w tym motocyklu, nawet jak wyczyścisz chłodnicę to i tak będzie trzymać temperaturę, honda tak ma że na postoju do 105 łapie a w czasie jazdy w granicach 80-90 zalezy od pogody, jesli chcesz wymienić płyn to polecam Preston jest sporo tańszy od motula i nie odbiega jakością.
Silnik, dwa koła i mina wesoła

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 15 sierpnia 2013, 22:02

dokładnie jak koledzy piszą wszystko jest ok, płyn możesz wymienić profilaktycznie i nie zaszkodzi bo i tak to trzeba zrobić. ale z temperaturą wszystko jest ok.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości