» 30 października 2013, 14:37
Po objawach chyba pierwsza bym jednak pompe luknal. Fajera 929 podczas jazdy, nawet jak ostro cisniesz na trasie, powinna pokazac znacznie mniej niz 100 'C na wyswietlaczu - jakies 85, max 90 (czyli podobnie jak u ciebie przy spokojnej jezdzie), pisales ze jak zap... bylo u ciebie 118, a to jest sporo za duzo.. Wlacznik wentylatora moze byc uwalony ale podczas jazdy nie ma on praktycznie wpływu na temperature, bo chlodnica chlodzi sie pedem powietrza.
Czujnik temperatury - ten od wyswietlanej temp - jest przy silniku , wlacznik wentylatora w chlodnicy, wiec wedlug mnie caly czas moze to byc wina pompy, bo jak nie pompuje ona płynu to temp silnika rosnie (wskazania wyswietlacza), ale goracy płyn nie przedostaje sie tak efektywnie do chlodnicy i czujnik w chłodnicy caly czas mysli ze jest jeszcze chłodno i nie zalacza wiatraka. A moze masz po prostu uwalony czujnik temperatury i temperatura jest ok tylko wskazania zawyzone - ale to wedlug mnie juz malo prawdopodobne.