Strona 1 z 1

Regulator Ducati do 929?

Post: 11 lutego 2014, 22:14
autor: Agon
Witam
Prawdopodobnie spalil mi sie regulator napiecia( po raz enty).
Slyszalem ze bardzo dobre regulatory robi ducati energia i ze pasuja do sc 33 ale czy np taki reg bedzie pasowal do sc 44 01r?
http://allegro.pl/ducati-energia-regula ... 13171.html
W aukcji pisza teoretycznie ze nie ale wole sie zapytac niz wywalic pieniadze w błoto.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Post: 11 lutego 2014, 22:46
autor: gczarkowski1
Kolega sie przywita to panowie coś pomogą :D

Re: Regulator Ducati do 929?

Post: 12 lutego 2014, 13:22
autor: Martin.B.M.
Agon pisze:W aukcji pisza teoretycznie ze nie ale wole sie zapytac niz wywalic pieniadze w błoto.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.


276zł to za tą kasę mam panie Tourmax Japan ,lub taniej electrosport usa ,jak co pisz na pw.

Post: 12 lutego 2014, 18:58
autor: Agon
Kolego Martin te firmy ktore podales sa lepsze niz ducati?Jestem zielony a che kupic jakis regiel ktory posłuży mi dłużej niz 2 sezony.
Na alledrogo same uzywki w stanie "zakladaj pan moze pojedzie".
Mam dosc regli hondy dlatego szukam jakiejś alternatywy.

Post: 12 lutego 2014, 22:35
autor: cbrstreet
podejrzewam ze z sc33 podejdzie tylko motka będzie z kabelkami do podłączenia :one:

Post: 13 lutego 2014, 10:23
autor: Martin.B.M.
Agon pisze:Kolego Martin te firmy ktore podales sa lepsze niz ducati?


Wiadomo Japan to Japan choć dze -athena czy electrosport ,ducati energia nie są złe ale to jak byś np aku Mline miał w cenie Yuasa to wiadomo ,że wybierze się Yuasa bo Japan.
Sc33 ma całkiem inny rygler gabarytowo jak i z wyglądu. Rozumiem ktoś dostanie taki za friko i lubuje się w elektronice to może rzeźbić jak kowal w moto ale w innym przypadku.....No comment.

Post: 13 lutego 2014, 18:38
autor: maciekx
taki regler nie bedzie dobry do 929 to jest do SC33 nawet w aukcji jest napisane że tylko do sc33 podejdzie

Post: 18 lutego 2014, 18:01
autor: Agon
Odsiwierze troche temat ostatnio porobilem pomiary na nowym mierniku (moj mial pourywane "sondy" i mierzylem kablami i pomiary byly rozne) napiecia ladowania mojego bladego i sprawa ma sie tak ze sprawdzajac alterntor pomiar na 3 zoltych wykazal mi w 2 oko67-68v natomiast na jednym jest 60v (przy 5k).Inna sprawa jaka zauwazylem to ze na swiatlach na wolnych obrotach mierzac napiecie na aku wskaznik pokazuje oko juz nie pamietam powiedzmy 14.3 natomiast na obrotach (5k) to napiecie wzrasta nieznacznie bo do 14.6v.Moje pytanie jest takie myslicie ze altek sie konczy dlatego pada aku po kilku odpaleniach?Regulator sprawdzalem mierzac rezystancjie pomiedzy pinami jest ok.

Post: 18 lutego 2014, 18:55
autor: wiertło
jeżeli aku jest nowe i pewne to wina jest alternatora warto zajrzeć do niego co sie dzieje.