Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 odcina w okolicy 8k rpm

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 23
Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Re: Odp: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 16:55

Zmierze jej jeszcze ładowanie na różnych obrotach i sprawdze kostki, jeśli to nie da efektu kupuje świece- jakieś 50 za sztukę nie moje ;)

Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
Edit: napięcia na różnych obrotach takie same co prawda wysokie bo okolice 14,8V ale takie same. Każda kostka obejrzana i zabezpieczona Penetrusem- rezultatu brak. W zaistniałej sytuacji zamawiam świece i wymieniam, o efektach poinformuję i liczę że to będzie finisz :P

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 19:53

proponuje DENSO bo w NGK za dużo chińskich podróbek. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 20:15

Jak Luis mówi bierz denso
ngk podobno nawet hurtownicy nieświadomie kupowali sprzedawali podróbki :/

 
Posty: 23
Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 20:33

luis954 też tak sądzę w samochodzie wywalałem NGK i dawałem Bosche :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 20:51

ja daje do samochodów i do motocykli tylko Denso jeszcze się nie zawiodłem :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 23
Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 25 marca 2015, 21:22

Teraz rodzi się pytanie jak jest różnica między DENSO IUH27D oraz DENSO IUH27, podejrzewam, że w ciepłocie tylko czy IUH27 spełnią zadanie skoro nas pierwszy montaż szły IUH27D. Jakby nie patrzeć różnica 30pln na korzyść IUH27D na 1szt to sporawo.

 
Posty: 23
Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Re: 929 odcina w okolicy 8k rpm

Post » 29 marca 2015, 15:36

Co do stanu błędów jest korekta, nie wiedziałem że trzeba zrobić zworę pod siedzeniem żeby MIL mrugał.
takie błędy odczytałem ( liczę że dobrze, sprawdzałem po kilka razy)
9- coś z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego
11- coś z czujnikiem prędkości- akurat jego wymieniałem bo nie działał- teraz jest wszystko OK- no poza błędem oczywiście ;)
z manuala wynika że te dwa błędy nie mają wpływu na pracę silnika.
12- coś z wtryskiem na cylinder nr.1 niby manual podaje, że silnik nie będzie pracował, ale jeśli przerwa pojawia się podczas pracy to by to wiele wyjaśniało- może nie robi odcinki tylko kuleje na 1 cyl.

Edit:
Błędy dały się skasować i nie pojawiły się ponownie czyli wynikały z odpięcia wtyczek na włączonym zapłonie, szukam dalej. Podejrzenie padło na wydech przelotowy i prawdopodobny brak adaptacji wtrysków, niedługo podmienię wydech na seryjny i zobaczę co wyjdzie.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości