Strona 1 z 1
Dla speców od mechaniki

:
20 listopada 2015, 23:49
autor: Dodzio
Witam, niedawno kupiłem silnik do 929. Okazało się ze po próbie ciśnienia na 1 2 3 4 cylindrze wyszło odpowiednio 8 6 10 10. po próbie olejowej wyszło 14 12 (olej wlewany byl tylko do 1 i 2 ). Pojawia się pytanie, co dalej? W starym silniku korbę wyrwało. Czy mogę przełożyć stary cylinder do "nowego silnika" wraz z tłokami pierścionkami, nie zmieniając panewek wału? Czy lepiej wykonać szlif 1 2 i ewentualnie 3 4 cylindra i dobrać tylko pierścionki ewentualnie pierścionki i tłoki??
Re: Dla speców od mechaniki

:
20 listopada 2015, 23:57
autor: sky
Dużo roboty roboty ale da radę
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Re: Dla speców od mechaniki

:
21 listopada 2015, 00:02
autor: sky
sky pisze:Dużo roboty roboty ale da radę
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze może byc taka sytuacja że silnik długo stał nie odpalany i pierścionki zlapalo
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Re: Dla speców od mechaniki

:
21 listopada 2015, 16:11
autor: toper-utl
Niestety, takiego mixa nie da rady zrobic. Blok silnika musi byc wymieniany kompletny - gdyz gora i doł jest obrabiana w fabryce jako jeden element i nie ma pozniej mozliwosci wymiany tylko jednej połówki. W tym wypadku do wymiany albo kompletny blok + tłoki. Lub ewentualnie nowe tłoki i szlif gładzi - kosztowna sprawa. Jesli masz endoskop zajrzyj do cylindrow, te silniki maja tendencje do powstawania rys na powierzchni gładzi i to jest najpewniej powodem niskiego cisnienia.