Strona 1 z 1

Ładowanie wiem że już było.nietypowy problem

Post: 10 października 2018, 04:49
autor: Promilx
Naczytałem się już dosyć sporo o ładowaniu w hondzie ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem .Mianowicie alternator po przepleceniu mierzony sprawdzany wszystko okey,lądowanie na jalowym bez świateł 14.3 z światłami 14 ale do czego zmierzam mimo wzrostu obrotów 5-7k ładowanie się nie zwiększa nadal 14 gdzie szukać przyczyny, obstawiam regulator chociaż jest nowy. P.S mam regulator od prawdopodobnie 954 5pinowa kostka czarny kabel podpięty pod Aku na plus tak wyczytałem na forum.dodam że regulator mocno się nagrzewa. A i nie mam kostki od alternatora do regulatora tylko 3 żółte kable są polutowane

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Re: Ładowanie wiem że już było.nietypowy problem

Post: 13 października 2018, 18:59
autor: OZI
co masz na myśli "mimo wzrostu obrotów 5-7k ładowanie się nie zwiększa nadal 14"?
Regulator ma za zadanie utrzymywać ładowanie w pewnych granicach (w 929 coś do ok 14,7v) tak aby nie gotować akumulatora i nie zjarać reszty. W gorące dni czasem mogą występować nieznacznie troche wyższe wartości ale nie będzie to np 18V.
Pomiaru dokonujesz na rozgrzanym piecu?

Re: Ładowanie wiem że już było.nietypowy problem

Post: 14 października 2018, 20:33
autor: Promilx
Tak pomiary na rozgrzanym silniku cały czas utrzymuje w granicach 14v nawet na wyższych obrotach z światłami i bez bez różnicy no może bez ma z 14.2 a z światłami 14 równo lub lekko poniżej 13.95 tak plus minus ogólnie wszystko działa świetnie tylko dziwi mnie że na wyższych obrotach nie podaje większego napięcia

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Re: Ładowanie wiem że już było.nietypowy problem

Post: 15 października 2018, 18:03
autor: OZI
możesz spać spokojnie - jest ok, od czsu do czasu sprawdź ładowanie i ciesz się jazdą. :)

Re: Ładowanie wiem że już było.nietypowy problem

Post: 17 października 2018, 20:53
autor: qwerty
Promilx pisze:Tak pomiary na rozgrzanym silniku cały czas utrzymuje w granicach 14v nawet na wyższych obrotach z światłami i bez bez różnicy no może bez ma z 14.2 a z światłami 14 równo lub lekko poniżej 13.95 tak plus minus ogólnie wszystko działa świetnie tylko dziwi mnie że na wyższych obrotach nie podaje większego napięcia


Regulator jak sama nazwa wskazuje reguluje napięcie ;). Jak kiedyś zobaczysz 17-18V na mierniku to już będzie po ptokach.