Strona 1 z 2

zajechane zawory czy te stuki sa normalne??

Post: 02 kwietnia 2009, 16:17
autor: s_m_s88
Witam od niedawna mam 929 i mam takie pytanko czy takie delikatne stukanie (cykanie) w trakcie pracy silnika to norma w tym moto?? czy klawiatura bedzie do zmiany?? dodaje ze slychac to dopiero po przysluchaniu sie, bo tak to nie zwraca to na siebie uwagi lub zaglusza to dzwiek pracy silnika :P z gory dzieki za odp

Post: 13 kwietnia 2009, 13:40
autor: teo929
Witam.

To jest taka praca silnika :) Moja tez tak chodzi :)

Znajomi się śmieją że chodzą one (929) jak by miała się rozlecieć :)

Post: 13 kwietnia 2009, 15:13
autor: bobi 929
mój bączek też se tak bzyczy ale jak sie tak wsłuchasz to to pod zbiornikiem coś cyka

Post: 13 kwietnia 2009, 15:33
autor: Insaine
bobi 929 a masz gumy na na krawędziach baku od strony jajec , bo mi raz mechanik zgubił i na swiatłach to na jajach miałem taki wibrator że myślałem :zdziw: ze kurwicy dostane

Post: 13 kwietnia 2009, 17:21
autor: bobi 929
ja mam wszystko kompletne przy zbiorniku, to taki dźwięk wydobywa sie z prawej strony motoru nie wiem dokładnie co to jest czujnik ,przekaźnik ,coś koło filtra powietrza .Tylko ja sie nie skarżę na to po prostu napisałem że coś tam cyka bardziej to mnie ten exup denerwuje
:506:

Post: 14 kwietnia 2009, 12:47
autor: s_m_s88
Panowie juz wiem co to cyka hehe przysluchalem sie dokladniej i sa to wtryski podczzas podawania mieszanki (czyli normalne) a jak zdejmiecie owiewki od dolu i sie przysluchacie to przy okazji cyka tez w tych klapach od wydechu przed katalizatorem :D zakladam ze to rowniez normalne ale powiem szczerze ze na poczatku mnie to wystrachalo :P

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 1:08 pm ]
Aha i jeszcze tak poza tematem by nie zakladac nowego posta mam takie pytanie jak uruchamia sie kontrolka rezerwy?? bo nie zawsze mi pokazuje czy juz jest ta rezerwa czy nie poniewaz jak sobie obliczam kiedy powinna sie zapalic to sie nie zapala chyba ze zatrzymam moto wyloncze i wloncze stacyjke to wtedy nagle pokazuje rezerwe nie wiem co to sie dzieje z tym bo jak sie nie zatrzymuje i wiem ze juz powinno dojsc do rezerwy to posmigam jeszcze troche i jak juz serio jest sytuacja alarmowa w baku to dopiero wtedy sie oswieca czy to normalne??

Post: 15 kwietnia 2009, 09:37
autor: marcin169
954 mają to samo. To jest taki typ silnika

Post: 16 kwietnia 2009, 15:26
autor: teo929
marcin169 pisze:954 mają to samo. To jest taki typ silnika


Ja na pełnym baku robię 220 kilosów przy 219 rożnie mi się rezerwa zapala i zawsze zalewam i wchodzi 15 litrów :) moim zdaniem masz coś nie tak z ta rezerwą :)

A stuki i rzęchoczeniem w silniku to norma :D 929, 954 tak chodzą :)

Post: 16 kwietnia 2009, 19:13
autor: s_m_s88
nie przejmuje sie ta rezerwa zbytnio bo przewaznie jest ponad lecz jak mnie kiedys zrobi za chu... to bede zmuszony do pchania co juz nie wiaze sie z czysta przyjemnoscia jazdy :D a do tych dzwiekow sie przyzwyczajam powoli lecz nadal mnie to denerwuje dzieki panowie za dobre wiesci ze silnik mi sie jeszcze nie rozpada bo w pewnym momecie narobilem w gacie ze cus jest nie tak :D

Post: 16 kwietnia 2009, 21:31
autor: goOly19
bobi czym predzej zobacz do swiec!!

Post: 18 maja 2009, 11:31
autor: werttrepowo
Moja też sobie cyka, i też po przesiadce z F3 miałem problem z przyzwyczajeniem się do tego;) Kochane cykacze:D

Post: 18 maja 2009, 14:16
autor: wilkosz
no niestety ten typ tak ma :) ale milosci sie wszystko wybacza :)