Strona 1 z 1

Brak iskry

Post: 17 kwietnia 2009, 14:54
autor: chochoł
Moze juz byl ten temat, ale powroce do niego....a wiec tak zginela mi iskra.Kupilem drugi modul wraz z HISS-em, druga cala elektryke i nic...czujnik halla jest dobry.na nowym ECM pokazuje ze ma 2 bledy: czujnik polozenia przpustnic (TPS) i czujnik temeratury (IAT) ale chyba to nic nie ma wspolnego z brakiem iskry. Wszedzie dochodzi prad. reszta czujnik tez jest dobra. Zwracam sie do was o pomoc. sezon pelna geba a ja nie mam czym jezdzic :( Moze jest gdzies jakis dobry elektro mechanik w poblizu Olsztyna?

Post: 19 kwietnia 2009, 11:13
autor: tuskacz
Ja tez mam problem z iskra . Wlasnie dostalem drugi czujnik obrotow wału i wieczorem go wymienie. Jesli nic to nie bedzie to , to tez bede szukał mechaniora ale w okolicach Trojmiasta. Moze ktos zna kogos.

Post: 19 kwietnia 2009, 12:11
autor: chochoł
Tuskacz daj mi znac czy ten czujnik cos pomoze.

[ Dodano: Nie Kwi 19, 2009 9:03 pm ]
Z poprzednich tematow wyczytalem ze za iskre odpowiada: CKP, CMP, TPS, IAT, i prawdopodobnie TOS. Takze trzeba szukac w tych czujnikach?

Post: 19 kwietnia 2009, 21:55
autor: tuskacz
Wymieniłem czujnik obrotow wału. Nie pomogło, jutro walczę dalej.

[ Dodano: Nie Kwi 19, 2009 10:12 pm ]
Moze opisze jak to sie stało z tą iskrą. Wracałem do domu i zgasło światło mijania i kierunki przestały działac tylko lekko sie paliły. Pomyślałem ze to brak masy lub jest za słaba. W garazu popsikałem sprayem do stykow , poruszałem instalacją i pomogło światła i kierunki ok.
Następnie chciełem odpalic moto i kibel - nie odpala. Rozebrałem wszystko , przewody ok , wtyczki podłączone i dalej nie odpala. Wymieniłem czujnik obrotów wału i nic.
Może to czujnik obrotów wałka rozrządu albo komputer , a może jakiś przekażnik?
Może ktoś coś poradzi ?

Post: 20 kwietnia 2009, 15:15
autor: chochoł
ja u siebe wymienilem modul, HISSa i cala instalacje i dalej nic... moze ktorys z czujnikow jest uszkodzony?

Post: 20 kwietnia 2009, 20:08
autor: tuskacz
Oddałem moto do warsztatu w Gdyni Chwarznie . Jutro od rana beda walczyc. Napisze co wyszło.

Post: 20 kwietnia 2009, 21:05
autor: Waterblade
W tamtym roku miałem problem z iskrą w sc33, wymiana modułu nic nie dała. Pomogli właśnie elektrycy z Chwarzna. Robią głównie w samochodach ale motorki też im nie straszne :D i ceny jak najbardziej przystępne. Jeszcze raz polecam i mam nadzieję że pomogą.

Post: 20 kwietnia 2009, 21:21
autor: chochoł
no niestety, ale ja do Gdyni mam okolo 300 km :| gdyby bylo blizej od razu bym pakowal moto i jechal do mechanikow.

[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 5:31 pm ]
Temat juz mozna zamknac. Modul i Hiss ktory kupilem byl zepsuty i dlatego nie bylo iskry :P

Post: 27 kwietnia 2013, 18:40
autor: Emil_88
To ja się podłączę pod temat. Moto na koniec sezonu odstawiłem do garażu sprawne.
postanowiłem pomalować bak, zadupek i felgi więc trochę moto rozebrałem. Po skręceniu wszystkiego nie mam iskry. Hiss słychać jak się załącza, pompę paliwa czuć jak się kręci.
Sprawdziłem już przewody i kostki bo wymieniałem uszczelkę od pompy paliwa i trochę się nalało paliwa na kable.
honda teraz stała tydzień może paliwo z kabli wyparowało i jeszcze raz przeczyścić wszystkie przewody ?

Post: 29 kwietnia 2013, 14:51
autor: honziktdr
panowie czujnik połozenia wału i wałka łatwo sprawdzic dioda

Post: 29 kwietnia 2013, 16:31
autor: Fido
tuskacz pisze:Oddałem moto do warsztatu w Gdyni Chwarznie . Jutro od rana beda walczyc. Napisze co wyszło.

Możesz podać jakiś namiar na nich?